عنوان مبارزه‌ای Jump Force که به تازگی توسط شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) عرضه شده، بر خلاف انتظارات نتوانست موفقیت زیادی کسب کند. به همین سبب باندای نامکو تصمیم دارد که اولین بسته‌ی الحاقی برای بازی جدید خود را عرضه کند. شاید اصلی ترین مشکلات عنوان مبارزه‌ای Jump Force داستان نه چندان جذاب و مشکلات […]

اولین بسته‌ی الحاقی Jump Force در راه است

عنوان مبارزه‌ای Jump Force که به تازگی توسط شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) عرضه شده، بر خلاف انتظارات نتوانست موفقیت زیادی کسب کند. به همین سبب باندای نامکو تصمیم دارد که اولین بسته‌ی الحاقی برای بازی جدید خود را عرضه کند.

شاید اصلی ترین مشکلات عنوان مبارزه‌ای Jump Force داستان نه چندان جذاب و مشکلات فنی آن است که با به‌روزرسانی جدید امیدواریم حداقل برخی از مشکلات فنی این عنوان برطرف شود. با توجه به فروش نسبتا پایین این بازی در هفته‌ی اول، باندای نامکو در تلاش است که ساخته‌ی جدید خود را نجات دهد. آخرین گزارش این شرکت حاوی خبرهای خوبی برای خریداران بازی Jump Force است؛ طرفداران این عنوان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (ماه می ۲۰۱۹) شاهد اولین بسته‌ی الحاقی عنوان Jump Force خواهند بود، که محتوای آن شامل نه شخصیت و لباس‌های جدید است.

در رابطه با نه شخصیتی که ‌می‌توانید با خرید جداگانه‌ی این بسته‌ی الحاقی آن‌ها را دریافت کنید، هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، پس ممکن است هر کدام از شخصیت‌های دنیای انیمه که در لیست کاراکترهای عنوان Jump Force موجود نبودند، شانس حضور در این بسته را داشته باشند.

علاوه بر این بسته‌ی الحاقی، بازی‌بازان در آینده شاهد تعداد بیشتر بسته‌ی الحاقی خواهند بود که هنوز اطلاعاتی درباره‌ی جزئیات آن‌ها فاش نشده، اما بهتر است شرکت باندای نامکو برنامه‌ی خاصی را برای افزایش فروش عنوان خود داشته باشد تا با شکست مواجه نشود.

عنوان Jump Force به تازگی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده و هم اکنون می‌توانید با خرید و دریافت آن‌، شاهد یک عنوان مبارزه‌ای به سبک و سیاق جهان انیمه باشید.

منبع متن: gamefa