بی‌شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدئویی که در سبک بتل رویال ساخته شده‌اند، عنوان Apex Legends شناخته می‌شود که میلیون‌ها کاربر و بازی‌باز را به سمت خود جذب کرده است. حال به تازگی، استودیوی بازی‌سازی ریسپاون (Respawn)، بهینه‌ساز جدیدی را برای این عنوان منتشر کرده است تا برخی از ایرادات و مشکلات بازی را برطرف […]

بهینه‌ساز جدید ۱.۰۴ برای نسخه‌ی پلی استیشن ۴ بازی Apex Legends منتشر شد

بی‌شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدئویی که در سبک بتل رویال ساخته شده‌اند، عنوان Apex Legends شناخته می‌شود که میلیون‌ها کاربر و بازی‌باز را به سمت خود جذب کرده است. حال به تازگی، استودیوی بازی‌سازی ریسپاون (Respawn)، بهینه‌ساز جدیدی را برای این عنوان منتشر کرده است تا برخی از ایرادات و مشکلات بازی را برطرف کند.

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های در سبک بتل رویال باشید، قطعا با عنوان جدید Apex Legends آشنایی دارید. بازی Apex Legends با شروعی فوق‌العاده‌، همچنان عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. این بازی، تا به الان بیش از ۲۵ میلیون کاربر را به خود جذب کرده و تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد را در اختیار آن‌ها قرار داده است. حال امروز استودیوی توسعه‌دهنده‌ی ریسپاون، بهینه‌ساز جدید ۱.۰۴ را در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار داد. این به‌روزرسانی که برای نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Apex Legends منتشر شده، برخی از ایرادات و مشکلات گزارش شده از سوی بازی‌بازان و طرفداران را برطرف می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نقص‌تر و بهتر را در اختیار هواداران خود قرار دهد.

این بهینه‌ساز که حجمی معادل ۱۴۶ مگابایت دارد، ایراداتی که در کاهش سرعت زنده شدن شخصیت‌ها در بازی پیش می‌آمد را رفع کرده است. بازی‌بازان و کاربران که پلتفرم پلی‌استیشن ۴ داشتند، از این موضوع بسیار ناراحت و ناراضی بودند. حال استودیوی ریسپاون با انتشار این به‌روزرسانی جدید خود، رضایت بازی‌بازان و کاربران خود را برای باری دیگر به دست آورد. همان‌طور که در جریان هستید، چند روز پیش اخبار و شایعاتی مبنی بر اضافه شدن وسایل نقلیه به بازی Apex Legends منتشر شد که توجه‌ی بسیاری از افراد را جلب کرد اما هنوز مشخص نیست که این شایعه‌ها حقیقت خواهند داشت یا خیر. باید منتظر ماند تا خود استودیوی بازی‌سازی ریسپاون با انتشار پیامی، حقیقت ماجرا را برای طرفداران و هواداران روشن کند.

بازی Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی هنوز تایید نشده است ولی سازندگان تمایل خود به ساخت این نسخه را ابراز کرده‌اند. برای مطالعه‌ی بیشتر حول این موضوع، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید. در نهایت نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر حول نقدها و نمرات منتشر شده از بازی Apex Legends، به این صفحه‌ی وب‌سایت مراجعه کنید. همان‌طور که در جریان هستید، سازمان ESRB رده‌بندی سنی بازی Apex Legends را مشخص کرد. به نظر می‌رسد که این بازی برای افراد بالای ۱۳ سال مناسب است. جزئیات این خبر را نیز از طریق این لینک دریافت کنید.

منبع متن: gamefa