چندی پیش مشخص شد که فروشگاه محبوب ریزر در ماه جاری تعطیل خواهد شد و کاربران دیگر قادر به خریداری از این فروشگاه نخواهند بود. نکته قابل توجه این است که کدهای خریداری شده توسط کاربران بعد از تعطیلی فروشگاه، کاملا سالم خواهد ماند. فروشگاه ریزر (Razer Game Store)، در فروردین سال ۱۳۹۷ (آپریل ۲۰۱۸) […]

فروشگاه ریزر در ماه جاری تعطیل خواهد شد

چندی پیش مشخص شد که فروشگاه محبوب ریزر در ماه جاری تعطیل خواهد شد و کاربران دیگر قادر به خریداری از این فروشگاه نخواهند بود. نکته قابل توجه این است که کدهای خریداری شده توسط کاربران بعد از تعطیلی فروشگاه، کاملا سالم خواهد ماند.

فروشگاه ریزر (Razer Game Store)، در فروردین سال ۱۳۹۷ (آپریل ۲۰۱۸) کار خود را به طور رسمی آغاز کرد و وظیفه‌ی اصلی این فروشگاه، ارائه‌ی کدهای دانلود عناوین استیم و سرویس یوپلی (Uplay) به کاربران است. در روزهای ابتدایی تاسیس این فروشگاه، کاربران از آن به خوبی استقبال کردند و ما شاهد راه‌ اندازی جشنواره‌های مختلف و ارائه‌ی تخفیفات هیجان انگیز به کاربران بودیم. حال شرکت ریزر به طور رسمی اعلام کرده است که این فروشگاه، در ماه جاری تعطیل خواهد شد.

طبق گفته‌های بزرگان شرکت ریزر، تعطیلی این فروشگاه در برنامه‌های بلند مدت آن‌ها وجود داشته و برای ایجاد تغییر و تحولاتی عظیم، لازم بود تا این تصمیم گرفته شود. همان‌طور که اشاره شد، فروشگاه ریزر تنها به ارائه‌ی کدهای دانلود استیم و یوپلی می‌پرداخت و به همین علت، تعطیلی فروشگاه مذکور، مشکل خاصی را برای کاربران و خریداران کدها ایجاد نمی‌کند. همچنین اگر کد بازی خود را پیش‌خرید کرده باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته فابل توجه این است که اگر کد بازی شما هنوز فعال نشده باشد، می‌بایست آن را تا قبل از تعطیلی رسمی فروشگاه، فعال کنید.

از دیگر ویژگی‌های فروشگاه ریزر، می‌توان به سرویس‌های مختلف آن اشاره کرد که در جریان این موضوع، سرویس Razer Silver بر اساس اهدای پاداش‌ها به بازی‌بازان طراحی شده است. حال در بعد از تعطیلی این فروشگاه، سرویس Razer Silver همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و پاداش‌های مشخصی را به کاربران اهدا می‌کند. سرویس بعدی، Razer Gold نام دارد و در واقع سیستم اعتبار مجازی فروشگاه محسوب می‌شود. این سرویس نیز با قدرت به روند فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و در آینده، محتویات و رویدادهای تازه‌ای را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. در واقع عوامل حاضر در شرکت ریزر، بعد از تعطیلی فروشگاه مذکور، تا حد زیادی از تمرکر خود را برروی سرویس Razer Gold خواهند گذاشت.

در نهایت، فروشگاه ریزر در تاریخ ۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۸ فوریه ی ۲۰۱۹) بعد از ده ماه فعالیت، به کار خود پایان خواهد داد و برای همیشه تعطیل خواهد شد.

منبع متن: gamefa