در جریان جدیدترین گزارش مالی اسکوئر انیکس (Square Enix)، این شرکت به صحبت در مورد بازی Just Cause 4 و عملکرد ضعیف آن پرداخت و اعلام کرد که بازی یاده شده کمتر از آن چیزی که انتظار می‌رفته، فروخته است.  زمانی که Just Cause 4 را منتشر کردیم، ما تعداد کمتری از آن‌چه که پیش‌بینی می‌شد، […]

اسکوئر انیکس از عملکرد ضعیف بازی Just Cause 4 می‌گوید

در جریان جدیدترین گزارش مالی اسکوئر انیکس (Square Enix)، این شرکت به صحبت در مورد بازی Just Cause 4 و عملکرد ضعیف آن پرداخت و اعلام کرد که بازی یاده شده کمتر از آن چیزی که انتظار می‌رفته، فروخته است. 

زمانی که Just Cause 4 را منتشر کردیم، ما تعداد کمتری از آن‌چه که پیش‌بینی می‌شد، فروختیم. بنابراین قادر به جبران هزینه‌های صرف شده برای توسعه بازی نبودیم.

بنابر گفته‌ی اسکوئر انیکس، فروش پایین بازی‌هایی نظیر Just Cause 4 و Shadow of the Tomb Raider به عدم توانایی آن‌ها در جلب نظر بازی‌بازان برمی‌گردد و در نتیجه عده‌ی بسیاری خرید دیگر بازی‌های منتشر شده در سال گذشته میلادی را به این دو بازی ترجیح دادند.

ما فکر می‌کنیم که دلیل اصلی فراهم نکردن تجربه‌ای جدید و جلب نظر بازی‌بازان برای انتخاب و خرید این بازی‌ها پیش از هر عنوان بزرگ دیگری بوده است. همچنین با توجه به اینکه ما در حال حرکت به سمت خریدهای دیجیتالی هستیم و از این طریق بسیاری از بازی‌ها به رقابت با یکدیگر می‌‎پردازند. در نتیجه فروش اولیه تاثیر بسزایی در آگاهی کاربران دارد. با همین دلیل ما باید قبل از عرضه‌ی یک بازی به میزانی مشخص به تبلیغ آن بپردازیم.

با توجه به جدول فروش هفتگی و همچنین خبرهای منتشر شده از Just Cause 4، عملکرد ضعیف این بازی اصلا هم عجیب نیست و به نوعی قابل پیش‌بینی بود. با این حال سوال اصلی این است که آیا این عملکرد ضعیف میخی بر تابوت سری Just Cause خواهد بود یا خیر.

بازی Just Cause 4 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید برای آشنایی با ویژگی‌های کلیدی این نسخه به مشاهده هایلایت اختصاصی گیمفا بپردازید. همچنین نقد و بررسی انجام شده با عنوان بهترین بدلکار تاریخ | نقد و بررسی Just Cause 4، جزئیات بسیاری از این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

منبع متن: gamefa