به نظر می‌رسد شرکت Square Enix در رابطه با پیشبینی سال مالی آینده خود اطمینان کافی را دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، چندی پیش این شرکت گزارش مالی سال 2019 مربوط به سه ماهه سوم را منتشر کرد، میزان فروش Just Cause 4 مشخص نشد اما گفتند تا پایان نیمه سوم سال 2018، بازی Shadow of the Tomb Raider در بیشتر از 3 ماه توانست 4.12 میلیون را به‌طور کلی به فروش برساند. در حالی که این آمار پایین‌تر از حد انتظارات بودند، همیشه این سوال وجود دارد که دقیقا انتظارات تا چه حد بوده و آیا برای یک بازی بیش از حد هستند یا خیر. Tomb Raider 2013 در عرض یک ماه 3.8 میلیون نسخه فروش داشت ولی باز هم کمتر از میزان انتظارات سازنده محسوب می‌شد.

از طرف دیگر جزئیاتی از آینده مالی SE پیشبینی و اعلام شد، به نظر می‌رسد این شرکت در رابطه با سال مالی بعدی ترسی ندارد(مخصوصا سه ماهه آخر 2019) چرا که یک بازی بزرگ و پرطرفدار برای عرضه در نظر گرفته شده است.

 وقتی از این ناشر سوال شد، آن‌ها به طور واضح پاسخی ارائه نکردند اما توضیح دادند که تا E3 2019 از پروژه مذکور پرده برداری می‌شود. از طرفی اعلام شد، از رونمایی تا عرضه نیز فاصله آنچنان زیادی وجود ندارد و بازی احتمالاََ در سال جاری در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

البته احتمال تاخیر پروژه به 2020 وجود دارد اما نباید پس از مارس سال آینده منتشر شود و پایان بازه آن تا آن موقع می‌باشد. Final Fantasy 7 محتمل‌ترین حدس است اما این احتمال وجود دارد یک بازی کاملا جدید و رونمایی نشده در دساخت باشد که باید رونمایی و عرضه شود.

پروژه The Avengers نیز همچنان در ذهن طرفداران وجود دارد اما با توجه به اطلاعات اندکی که به طور رسمی و غیر رسمی در دست داریم، امکان وقوع چنین چیزی کم است.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame