به‌روزرسان جدید بازی Fallout 76 امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این به‌روزرسان همانند گذشته برخی مشکلات بازی را رفع و برخی بهبودها را در بازی اعمال می‌کند. حجم این به‌روزرسان برای کنسول‌ها ۴٫۵ گیگابایت و برای پلتفرم رایانه‌های شخصی معادل ۳٫۵ گیگابایت است. یکی از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در بازی، افزایش ظرفیت […]

به‌روزرسان جدید Fallout 76 برروی بازخوردها و خواسته‌های کاربران تمرکز کرده است

به‌روزرسان جدید بازی Fallout 76 امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این به‌روزرسان همانند گذشته برخی مشکلات بازی را رفع و برخی بهبودها را در بازی اعمال می‌کند. حجم این به‌روزرسان برای کنسول‌ها ۴٫۵ گیگابایت و برای پلتفرم رایانه‌های شخصی معادل ۳٫۵ گیگابایت است.

یکی از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در بازی، افزایش ظرفیت انبار (Stash) است. به لطف این به‌روزرسان، ظرفیت انبار در بازی از ۶۰۰ به ۸۰۰ افزایش یافته است. سیستم Wanted در بازی نیز دچار تغییراتی شده است. از این پس، اگر شما به صورت اتفاقی و به صورت ناخواسته به وسایل بازی‌باز دیگری آسیب وارد کنید، وضعیت شما به Wanted تغییر نخواهد کرد. برای فعال شدن این وضعیت، شما باید آیتم‌های دیگر بازی‌بازان را به صورت کامل نابود کنید.

بازی نقش آفرینی و جهان‌باز Fallout 76 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان به قلم محمد مهدی حسین زاده را از طریق این نشانی مطالعه کنید. اگر هنوز این بازی را خریداری نکرده‌اید، تماشای هایلایت اختصاصی وب‌سایت گیمفا و یا تحلیل فنی بازی می‌تواند شما را در تصمیم‌گیری یاری کند.

جزییات کامل به‌روزرسان جدید این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

تغییرات عمومی 

  • تعمیرات سرورها: با توجه به این‌که مدت زمان قابل توجهی از راه‌اندازی سرورهای بازی می‌گذرد، شاهد افزایش مشکلاتی مانند Lag هستیم. ما از این پس تعداد دفعات انجام تعمیرات برروی سرورها را افزایش خواهیم داد. شما ممکن است با پیغمامی در بازی روبه‌رو شوید که شما را نسبت به این تعمیرها آگاه کرده و از شما می‌خواهد در مدت انجام تعمیر، به یک دنیای دیگر سفر کنید. این اقدامات تجربه‌ی همه در بازی را بهبود خواهد بخشید.

بهینه‌سازی و طراحی

  • Power Armor: میزان فنرهای مورد نیاز برای ساخت و تعمیر بخش پا در زره‌های سطح ۲۵، ۳۵ و ۴۵ به شدت کاهش یافته است.
  • اسلحه‌ها: با توجه به این‌که سلاح Flare Gun دیگر از مادهای سطح Legendary بهره نمی‌برند، این نوع سلاح از لیست این سطح حذف شده است.

پایگاه، ساخت و ساز و کارگاه

  • ظرفیت انبار: میزان ظرفیت انبار از ۶۰۰ به ۸۰۰ پوند افزایش یافته است.
    • ما تمامی پیغام‌های شما که از ما خواسته بودید میزان ظرفیت انبار را افزایش دهیم را خوانده‌ایم و پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که امکان افزایش ظرفیت انبار به میزان ۲۰۰ پوند وجود دارد.
  • قرارگیری پایگاه: اگر مکان فعلی پایگاه شما در زمان وارد شدن به دنیای بازی توسط یک بازی‌باز دیگر اشغال شده باشد، پیغامی نمایش داده خواهد شد که از شما می‌خواهد بین دو گزینه‌ی ماندن در دنیای فعلی و یا منتقل شدن به یک دنیای دیگر، یکی را انتخاب کنید. اگر کاربر تصمیم بگیرد که به یک دنیای دیگر برود، بازی‌باز از دنیای فعلی حذف و به یک دنیای دیگر منتقل خواهد شد. در صورت اشغال بودن مکان فعلی پایگاه در دنیای جدید، این روند می‌تواند تکرار شود.

دشمنان

  • Scorchbeasts: فاصله‌ی زمانی بین هر دو حمله‌ی Sonic Scream پیاپی برای Scorchbeast و Scorch Queen با هدف کاهش تعداد دفعات این نوع حمله، به ۱۰ ثانیه افزایش یافته است.
    • این تغییر به کاربران اجازه خواهد داد راحت‌تر نسبت به این نوع حمله واکنش نشان دهند. ما بسیاری از بازخوردهای کاربران نسبت به Scorchbeastها را مطالعه کرده‌ایم و تلاش داریم این دشمنان را تا حد ممکن بهبود دهیم.

بخش PVP

  • سیستم Wanted: آسیب زدن به آیتم‌های ساخته شده توسط دیگر کاربران باعث تغییر وضعیت بازی‌باز به Wanted نمی‌شود. آیتم یاد شده باید به صورت کامل نابود شود تا بتوان شخص مهاجم را در وضعیت Wanted قرار داد.
    • ما بازخوردهایی را از سوی برخی کاربران دریافت کردیم که بیان می‌کردند تغییر وضعیت به حالت Wanted به دلیل آسیب زدن اتفاقی به آیتم‌های ساخته شده توسط دیگران به آسانی در بازی رخ می‌دهد. ما با این نظر موافق هستیم و امیدواریم این تغییر مشکل را به کلی حل کند.

صدا

  • افکت‌های صوتی: کشیدن ضامن یک نارنجک با هدف آماده سازی آن برای پرتاب یک افکت صوتی را برای بازی‌بازانی که در نزدیکی شما هستند اجرا خواهد کرد.
  • نقشه: با جابه‌جا کردن و یا قرار دادن یک نشانه برروی نقشه، یک افکت صوتی شنیده خواهد شد.

منبع متن: gamefa