در جریان به‌روزرسان جدیدی که این هفته به دست کاربران بازی Red Dead Online می‌رسد، شاهد افزوده شدن محتویات مختلفی مانند حالت‌ها، رویدادها و اسلحه‌های جدیدی به این عنوان هستیم تا این بخش به تکامل بیشتری برسد. در چند وقت اخیر شرکت سازنده‌ی بازی Red Dead Redemption 2 یعنی راک‌استار (Rockstar)، با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف […]

در این هفته حالت‌ها و رویدادهای جدیدی به بازی Red Dead Online اضافه می‌شود

در جریان به‌روزرسان جدیدی که این هفته به دست کاربران بازی Red Dead Online می‌رسد، شاهد افزوده شدن محتویات مختلفی مانند حالت‌ها، رویدادها و اسلحه‌های جدیدی به این عنوان هستیم تا این بخش به تکامل بیشتری برسد.

در چند وقت اخیر شرکت سازنده‌ی بازی Red Dead Redemption 2 یعنی راک‌استار (Rockstar)، با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف و محتویات متفاوت، به خوبی از بخش انلاین این اثر که با نام Red Dead Online شناخته می‌شود، پشتیبانی کرده است. حال جزئیات به‌روزرسان جدیدی که قرار است در این هفته به دست کاربران برسد، منتشر شده که نشان می‌دهد، محتویاتی هیجان انگیزی به بازی اضافه خواهد شد.

پیش‌تر کاربران بازی Red Dead Online، برای به تکامل رسیدن این اثر، خواستار اضافه شدن رویدادها، حالت‌ها، اسلحه‌ها، لباس‌ها و آیتم‌های مختلفی بودند تا تجربه‌ی گیم‌پلی این عنوان، لذت بخش‌تر شود. حال به نظر می‌رسد که راک استار به خواسته‌ی این بازی‌بازان عمل کرده و محتویات مدنظر آن‌ها را به بازی اضافه خواهد کرد. به طور کلی، در به‌روزرسانی جدیدی که این هفته منتشر می‌شود، رویدادهای جدید Free Roam، لباس‌ها و سلاح‌های تازه‌ای در دسترس قرار می‌گیرد. از سویی دیگر، شاهد اضافه شدن حالت‌های مهیج Showdown هستیم و با ایموت‌های جدیدی که به بازی راه پیدا می‌کنند، شخصی سازی شخصیت‌های بازی به طور متنوع‌تر دنبال می‌شود.

اولین ویژگی مهم و هیجان انگیز این به‌روزرسانی، رویداد جدید Fool’s Gold Free Roam خواهد بود که در جریان آن، کاربران قادر خواهند بود تا لباس تازه‌ی Golden Armor را دریافت کنند. این لباس که از ویژگی‌های خاص و قدرتمندی برخوردار است و می‌تواند امنیت کاربران را در برابر حملات دشمنان تضمین نماید، توانایی‌های جدیدی را هم در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد. با اضافه شدن لباس جدید Golden Armor به بازی، رقابت عظیم و نفس گیری برای به دست آوردن آن در میان کاربران بازی شکل می‌گیرد که بدون تردید، افراد زیادی در این راه شکست خواهند خورد. در این حالت، چندین شکست اولیه‌ی بازی‌بازان باعث افزایش امتیاز کلی آن‌ها خواهد شد.

چالش‌ها و ماموریت‌های مربوط به ماهیگیری، از دیگر محتویات این به‌روزرسانی هستند. در واقع با تکمیل این ماموریت‌ها، امتیازات و آیتم‌های مختلفی به بازی‌بازان ارائه می‌شود و البته نوع و میزان این جوایز، به محل ماهیگیری مربوط می‌شود. به طور مثل، جوایز عملیات ماهیگیری که در دریاچه انجام شده، با جوایز ماهیگیری در باتلاق یا رودخانه تفاوت چشمگیری دارد. ناگفته نماند که در حین انجام ماموریت‌های ماهگیری، در برابر حمله‌ها و آسیب‌های دیگر کاربران، ایمن خواهید بود و در صورتی که بتوانید سنگین‌ترین ماهی موجود در آن موقعیت را شکار کنید، پیروز میدان خواهید شد.

همان طور که اشاره شد، این بروزرسانی حالت‌های جدید Showdown را نیز به این اثر اضافه خواهد کرد. در جریان این موضوع، حالت‌های Up in Smoke، Spoils of war و Plunder در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و هر یک، از گیم پ‌پلی متفاوتی برخوردار هستند. به طور مثال، در جریان یکی از ماموریت‌ها، می‌بایست کیسه‌های پول مختلفی را دریافت و با سلامت به مقصد نهایی آن‌ها برسانید. می‌توانید مبلغ مشخصی را از دیگر کاربران بازی دزدی کرده و برای بقای جان خود، رقابت کنید. در نهایت مسابقات جدیدی در جریان این حالت‌ها در بازی برگزار می‌شود و در مسیری که به همراه اسب در حال پیمودن آن هستید، باید اهداف مشخصی را نشانه بگیرید. افرادی که دقیق‌ترین شلیک را داشته باشند و در عین حال زودتر از سایرین به مقصد برسند، برنده خواهند بود.

بخش آنلاین این بازی پرطرفدار، این هفته میزبان دو اسلحه‌ی قدرتمند Evans Repeater و Rare Shotgun خواهد بود. با اضافه شدن سند جدید Wheeler & Rawson، خریداری این اسلحه‌ها از فروشنده‌های موجود در نقشه، ممکن می‌شود. در ادامه مشخص شد که انواع مختلفی از لباس‌ها با طراحی‌های متفاوتی در دسته‌های شلوارها، کلاه‌ها، جلقیه‌ها و کفش‌ها به بازی اضافه می‌شود. در زمانی که این به‌روزرسانی جدید عرضه می‌شود، قابلیت دریافت امتیاز XP دوبرابر نیز در بازی فعال خواهد بود.

در نهایت پیشنهاد می‌شود نگاهی به مقاله‌ی نقد و بررسی این بازی تحت عنوان بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 به قلم مهدی رضایی داشته باشید. همچنین تحلیل فنی این اثر برروی کنسول‌های نسل هشتمی، از اینجا قابل مشاهده است.

منبع متن: gamefa