بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های در سبک تیراندازی اول شخص، عنوان Call of Duty: Black Ops 4 شناخته می‌شود. حال به تازگی استودیوی سازنده‌ی تری‌آرک (Treyarch) و شرکت بازی‌سازی اکتیویژن (Activision) تصمیم گرفتند تا خرید‌های درون برنامه‌ای را به این عنوان بی‌نظیر اضافه کنند. اگر از طرفداران و هواداران سری بازی Call of Duty هستید، […]

خریدهای درون‌برنامه‌ای به بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شد

بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های در سبک تیراندازی اول شخص، عنوان Call of Duty: Black Ops 4 شناخته می‌شود. حال به تازگی استودیوی سازنده‌ی تری‌آرک (Treyarch) و شرکت بازی‌سازی اکتیویژن (Activision) تصمیم گرفتند تا خرید‌های درون برنامه‌ای را به این عنوان بی‌نظیر اضافه کنند.

اگر از طرفداران و هواداران سری بازی Call of Duty هستید، بی‌شک با جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی Call of Duty: Black Ops ۴ آشنایی دارید. این بازی تیراندازی اول شخص، با ایجاد فضایی بی‌نظیر و منحصر به فرد از دوران جنگ و درگیری، حسی مهیج را به بازی‌بازان و کاربران منتقل می‌کند. همان‌طور که در جریان هستید، سه‌شنبه‌ی این هفته، یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های عنوان Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد که محتویات و آیتم‌های جدید و منحصر به فردی مثل سلاح‌های جنگی قدرتمند، اتومبیل‌‌های پرسرعت و انواع مختلفی از پوسته‌ها را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار داد.

طی ارائه‌ی فصل جدید Operation Grand Heist به بازی Call of Duty: Black Ops 4، علاوه بر آیتم‌ها و موارد دیگر، یکی از نکاتی که باعث تعجب بازی‌بازان شد، بازگشت لوت باکس به این عنوان تیراندازی اول شخص بود. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک، اسم آن‌ها را تحت عنوان Reserve Boxes اعلام کرده است که هر یک از آن‌ها، مقدار ۲۰۰ عدد COD نیاز دارند که معادل ۱٫۹۹ دلار آمریکا تعیین شده‌اند. این لوت باکس‌ها حاوی عناوینی مثل سلاح، پوشش جنگی و نقاشی‌های مبارزه‌ای هستند.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی‌بازان و کاربران اگر هم بعضی از سلاح‌ها و پوشش‌ها را از طریق لوت باکس در گذشته به دست آوردند، با دریافت لوت باکس جدید، این امکان وجود دارد که برای باری دیگر با آیتم‌ها و موارد تکراری روبه‌رو شوند. به این معنا که امکان دارد یک کاربر، چندین بار یک سلاح یا پوشش تکراری و یکسان دریافت کند. موضوع یاد شده، باعث نارضایتی و ناخشنودی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران شد. این در حالی است که بازی معروف و جدید Apex Legends، تنها وسایل و آیتم‌هایی را به بازی‌بازان و هواداران ارائه می‌دهند که در گذشته آن‌ها را دریافت نکرده باشند.

علاوه بر موضوع گفته شده، استودیوی تری‌آرک اعلام کرده است که بازی‌بازان وعلاقه‌مندانی که قصد خرید لوت باکس‌ها را ندارند می‌توانند، با تجربه‌ی حالت‌های چند نفره و Blackout بازی، آن‌ها را دریافت کنند. شایان ذکر است که لوت باکس‌هایی که از طریق بازی‌کردن نصیب کاربران می‌شوند، تنها از یک آیتم برخوردار هستند. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به ازای هر دو ساعت تجربه‌ی حالت‌های مذکور، یک لوت باکس به کاربران و هواداران اهدا خواهد شد. پس اگر شما نیز جزو کسانی هستید که قصد خرید لوت باکس را ندارید، می‌توانید با تجربه‌ی بیشتر این بخش‌ها، به صورت رایگان آیتم‌ها و محتویات جدیدی را دریافت کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که شما می‌توانید قبل از خرید این عنوان، ویدئوی هایلایت گیمفا در مورد نکاتی که باید پیش از خرید این بازی بدانید را مشاهده کنید. به علاوه می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره Call of Duty: Black Ops 4، نقد و بررسی این عنوان به قلم امیرمهدی نامجو را مطالعه کنید. همچنین اگر از طرفداران قدیمی و همیشگی این بازی تیراندازی اول شخص هستید، پیشنهاد می‌کنیم تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Call of Duty: Black Ops 4 را از طریق این لینک مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa