اینطور که پیداست شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در حال آماده‌سازیِ کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابیِ عنوان جدید انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، یعنی بازی Death Stranding هستند. به همین جهت، عده‌ای بر این باور هستند که بزودی تاریخ انتشار این بازی موردانتظار مشخص خواهد شد. هیدئو کوجیما (Hideo […]

ظاهراً کمپین‌های بازاریابی Death Stranding بزودی آغاز به کار می‌کنند

اینطور که پیداست شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در حال آماده‌سازیِ کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابیِ عنوان جدید انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، یعنی بازی Death Stranding هستند. به همین جهت، عده‌ای بر این باور هستند که بزودی تاریخ انتشار این بازی موردانتظار مشخص خواهد شد. هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق این بازی، به تازگی با تیم بازاریابی پلی‌اسیتشن و جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس بخش پلی‌استیشن سونی دیدار داشته و خوشحالی آن‌ها گواه از آن است که شاید مرحله‌ی مهمی از توسعه‌ی این عنوان پشت سر گذاشته شده است.

هفته‌ی جاری، روزهای پرکاری برای هیدئو کوجیما بوده است چراکه او با رئیس بخش پلی‌اسیتشن سونی، جیم رایان و اسد کیزیلباش (Asad Qizilbash)، معاون واحد بازاریابی و تبلیغات سونی و یکی دیگر از کارمندان این شرکت ژاپنی دیدار داشته است.

با اسد و کریگ از تیم بازاریابی سونی.

ــ هیدئو کوجیما (@HIDEO_KOJIMA_EN) 14 مارس ۲۰۱۹

امشب صحبت‌های خوبی داشتیم. از اسد و کریگ از سونی ممنونم! #kojimaproductions #playstation

ــ آکی سایتو (@akisaitokojipro) 14 مارس ۲۰۱۹

اما این همه‌ی ماجرا نیست؛ چراکه کوجیما با دیوید بول (David Bull)، کسی که بازاریابی جهانی پلی‌اسیتشن را مدیریت می‌کند نیز دیدار داشته است. او کمپین تبلیغات و بازاریابی Death Stranding را رهبری می‌کند. ظاهرا، بول حدود دو هفته در استودیوی کوجیما پروداکشنز حضور داشته و از نزدیک با خالق سری محبوب Metal Gear Solid ملاقات کرده است.

چه دو هفته‌ی شگفت‌انگیزی با @KojiPro2015_EN و @akisaitokojipro و همچنین @HIDEO_KOJIMA_EN افسانه‌ای داشتم؛ این تجربه‌ای الهام‌بخش و چشم‌نواز بود. با همدیگر، منتظر دو هفته‌ی آینده هستیم! #DEATHSTRANDING

ــ دیوید بول (@dibull) 15 مارس ۲۰۱۹

اگر همه‌ی این موارد را در کنار هم قرار دهیم، می‌توان به این نتیجه رسید که احتمالاً سونی بزودی کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات بازی Death Stranding را آغاز خواهد کرد. به طبع، اگر کمپین تبلیغاتی این بازی شروع گردد، طبیعتاً باید تاریخ انتشار آن هم مشخص شود. و اگر قرار باشد این تاریخ انتشار تا چند هفته‌ی آینده مشخص شود، انتظار می‌رود که ساخته‌ی جدید کوجیما در سال جاری میلادی عرضه شود.

البته باید اشاره کنیم که همه‌ی این پیش‌بینی‌ها، حدس و گمان‌هایی‌ست که از توییت‌های بالا بدست آمده است. کوجیما آدم پر رفت و آمدی‌ست و در این چند وقته، افراد زیادی به استودیوی کوجیما پروداکشنز سر زده‌اند.

اگر پنجره‌ی زمانی عرضه‌ی بازی‌های سونی در فصل پائیز سال ۲۰۱۹ میلادی را بررسی کنیم، با فهرستی خالی روبرو می‌شویم. درست است که گفته می‌شود دو بازی Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II برای انتشار در این بازه‌ی زمانی برنامه‌ریزی شده‌اند؛ اما شاید سونی این فصل را برای بازی Death Stranding رزرو کرده باشد.

بازی Death Stranding در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد و هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای ان اعلام نگردیده است. اگرچه در ماه‌های اول معرفی این بازی شاهد تائید نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن بودیم، اما اینطور که پیداست، برنامه‌های سونی و کوجیما کاملاً تغییر کرده است و Death Stranding یکی از مهم‌ترین انحصاری‌هایِ سالِ آخر پلی‌اسیتشن ۴ خواهد بود.

منبع متن: gamefa