به تازگی سازندگان بازی پرطرفدار Fate/Grand Order آماری جالب توجه از فروش این عنوان را منتشر کرده‌اند که نشان‌ از سودآوری بالا برای آن‌ها بوده است. اطلاعات بیشتر در این خصوص را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. Fate/Grand Order از سری عناوین مهیج است که در سال ۲۰۱۵ برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گرفت. […]

آمار جدیدی از فروش بازی Fate/Grand Order منتشر شد

به تازگی سازندگان بازی پرطرفدار Fate/Grand Order آماری جالب توجه از فروش این عنوان را منتشر کرده‌اند که نشان‌ از سودآوری بالا برای آن‌ها بوده است. اطلاعات بیشتر در این خصوص را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

Fate/Grand Order از سری عناوین مهیج است که در سال ۲۰۱۵ برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گرفت. سبک جالب این بازی و به‌روزرسانی‌هایی که از سوی سازندگان برای آن منتشر شد، طرفداران آن را بیشتر از قبل کرد. حال می‌توان از Fate/Grand Order به عنوان یکی از پرطرفدارترین عناوین گوشی‌های هوشمند نام برد که البته رایگان بودن هم دلیل مهم دیگری است که نباید آن را نادیده گرفت.

به گفته‌ی اعضای تیم سازنده، این بازی از زمان انتشار تاکنون درآمدی ۳ میلیارد دلاری داشته که برای آن‌ها بسیار رضایت‌بخش است و در پیامی این اتفاق را به تمام طرفداران تبریک گفته‌اند. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص Fate/Grand Order، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. اگر علاقه‌مند به بازی‌های گوشی‌های هوشمند نیستید، دیگر نسخه‌ی این سری تحت عنوان Fate/Extella برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ویتا عرضه شده است که می‌توانید آن را تجربه کرده و لذت ببرید.

 

منبع متن: gamefa