اوایل این ماه، اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که به زودی یک نسخه‌ی پیش درآمد را برای بازی انحصاری Octopath Traveler منتشر خواهد کرد. البته همان‌طور که پیش‌تر به اطلاعتان رساندیم، مقصد این عنوان جدید، دستگاه‌های هوشمند مجهز به IOS و اندروید خواهد بود. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از داستان بازی منتشر شده […]

اطلاعات جدیدی از داستان Octopath Traveler: Champion of the Continent منتشر شد

اوایل این ماه، اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که به زودی یک نسخه‌ی پیش درآمد را برای بازی انحصاری Octopath Traveler منتشر خواهد کرد. البته همان‌طور که پیش‌تر به اطلاعتان رساندیم، مقصد این عنوان جدید، دستگاه‌های هوشمند مجهز به IOS و اندروید خواهد بود. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از داستان بازی منتشر شده است.

این جزئیات از طریق وب‌سایت ژاپنی ۴Gamer به اشتراک گذاشته شده و وب‌سایت DualShockers نیز آن‌ را ترجمه کرده است.

چند سال قبل از داستان ۸ مسافر قهرمان…

سرزمین Orsterra توسط کسانی که به اوج قدرت، ثروت و افتخار رسیده بودند، حکمرانی می‌شد. جاه طلبی بیش از حد و نا محدود آن‌ها سرزمین را به تاریکی فرو برد، اما چندین نفر در مقابل آن‌ها ایستادند…

به عنوان «شخص انتخاب شده توسط حلقه»، شما به سراسر جهان سفر کرده و با این شورشی‌ها ملاقات خواهید کرد. در انتهای سفر چه احساسی خواهید داشت؟ به چه چیزی خواهید رسید؟ به سمت داستانی که می‌خواهید حرکت کرده و افسانه‌ی قهرمانان سرزمین را خلق کنید.

همان‌طور که از پیش می‌دانستیم، بازی‌بازان باید از بین مسیر‌های ثروت، قدرت یا افتخار، یکی را انتخاب کنند. هر کدام از این مسیر‌ها به یکی از شخصیت‌های منفی بازی مانند Helminia «جادوگر حرس و طمع»، Titus «قهرمان» و Arguste «نمایش‌نامه نویس» منتهی خواهند شد.

در ادامه شاهد توصیفی از هر سه شخصیت هستیم:

در جستجوی ثروت، شما ماجراجویی خود را در جنگل‌های منطقه‌ی Woodlands آغاز خواهید کرد. کسی که بر سر راه شما قرار دارد، Helminia «جادوگر حرس و طمع» نام دارد. جادوگر از طریق دزدی ثروت بسیار زیادی را در Valore جمع آوری کرده و شهر را در تاریکی فرو برده است.

در جستجوی قدرت، شما ماجراجویی خود را در منطقه‌ی پوشیده از برف Frostlands آغاز خواهید کرد. کسی که بر سر راه شما قرار دارد، Titus «قهرمان» نام دارد. وی کنترل Red Wings را در اختیار دارد؛ سازمانی که با هدف اهیا‌ی مجرمان سابق ساخته شده است. وی با بی‌رحمی بر شهر Amberglow حکمرانی می‌کند.

در جستجوی افتخار، شما ماجراجویی خود را در زمین‌های منطقه‌ی Flatlands آغاز خواهید کرد. کسی که بر سر راه شما قرار دارد، Arguste «نمایش‌نامه نویس» نام دارد. تمام شهروندان Theatopolis، پایتخت هنر، کار‌های وی را تحسین می‌کردند، اما وی در نهایت از مسیر درست منحرف شد.

بازی Octopath Traveler: Champion of the Continent در سال جاری برای کشور ژاپن منتشر خواهد شد. این یک عنوان تک‌نفره‌ی نقش آفرینی رایگان برای دستگاه‌های هوشمند است که از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کند. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی غربی مشخص نشده است.

منبع متن: gamefa