تماشا کنید: تریلر جدید Team Sonic Racing شخصی‌سازی گسترده‌ی بازی را نشان می‌دهد + نسخه‌ای جدید از فرنچایز Sonic در دست توسعه می‌باشد

امروز، کمپانی Sega میزبان پنلی اختصاصی در مراسم SXSW بود و آن‌ها اخباری را درباره‌ی Sonic Team Racing منتشر کردند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Twinfinite، تریلر جدید Sonic Team Racing شخصی‌سازیِ گسترده‌ی بازی را نشان می‌دهد که به بازیکن اجازه می‌دهد تا ماشین خود را به هر رنگی که دوست دارد، در بیاورد. ما می‌توانیم بخش‌های عملکرد، تعداد زیادی گزینه‌های رنگ‌آمیزی، ونیل‌ها، عکس‌برگردان‌ها و حتی بوق‌های مختلف رادر این ویدئو ببینیم. 

دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دومین تریلر، یکی از قطعات موسیقی بازی به نام "Bingo Party" را نمایان می‌کند. از پیش می‌دانیم که Sonic Team Racing شامل صدها قطعه‌ی موسیقی می‌باشد تا بازیکنان از آن‌ها لذت ببرند؛ این قطعات توسط تیم بزرگی از موسیقی‌دان‌ها تهیه شده‌اند. بعضی از آن‌ها، ورژنِ ریمیکس موسیقی‌های کلاسیک بوده و بقیه کاملا جدید می‌باشند.

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

صحبت از موسیقی شد، باید اشاره کرد که ترک Knuckles’ theme برای انیمیشن سریالی Team Sonic Racing به اشتراک گذاشته شده است که در زیر می‌توانید به آن گوش دهید.


دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

علاوه بر این، موارد بیشتری درباره‌ی انیمیشن Team Sonic Racing مشخص شد. این انیمیشن 2 قسمتی Team Sonic Racing Overdrive نام دارد وکارکترهای Sonic، Shadow، Knuckles  و... نیز در آن حضور دارند. این انیمیشن هیچگونه دیالوگی نداشته و به صورت همزمان در جهان منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که شما قسمت اول این انیمیشن را هم‌اکنون از طریق یوتیوب می‌توانید تماشا کنید.

همچنین، معلوم شد که عنوان بعدی و بزرگ مجموعه‌ی Sonic در حال ساخت می‌باشد. هر چند که توسعه‌دهندگان، اطلاعات دیگری را بروز نداده و به جمله‌ی "ما هیجان‌زده هستیم تا در آینده، اخبار و اطلاعات بیشتری را با شما در میان بگذاریم" بسنده کردند. در پایان نیز از تمام هواداران بخاطر صبرشان تشکر کردند. از اخبار مربوط می‌توان به دانلود موسیقی متن سری بازی SONIC ADVANCE و SONIC RUSH، اشاره کرد.

Sonic Team Racing در تاریخ 21 May (سه شنبه 31 اردیبهشت 98) بر روی پلتفرم‌های PC،PS4 ،Switch و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع متن: pardisgame