رئیس Xbox : در سال 2019 سرمایه گذاری بیشتری را بر روی PC خواهیم کرد

به نظر می‌رسد آینده Xbox به نرم افزار مربوط باشد نه سخت افزار و به همین دلیل است که Microsoft تلاش دارد تا سرویس محبوب خود را یعنی Xbox Game Pass به هر پلتفرمی که امکان آن وجود دارد، بیاورد. در همین رابطه نیز، به تازگی Microsoft فعالیت خود را در زمینه انتشار بازی‌های خود بر روی کامپیوترهای شخصی بیشتر کرده و طبق سخنان فیل اسپنسر که وی رئیس Xbox است، Microsoft قصد دارد تا این حرکت خود را ادامه بدهد و همچنین در سال 2019 آن را گسترش بدهد.

 به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، در مصاحبه‌ای که به تازگی فیل اسپنسر داشته است، عنوان کرد که Microsoft همچنان به عرضه‌ی بازی‌های خود بر روی کامپیوترهای شخصی از طریق فروشگاه خود در Windows 10 متعهد است که این امر در سرمایه گذاری‌های سال آینده Microsoft بر روی کامپیوترهای شخصی نمود پیدا خواهد کرد.

همچنین معرفی Halo: The Master Chief Collection برای این پلتفرم نیز از اقدامات اخیر این شرکت در این زمینه است و به نظر می‌رسد با توجه به سخنان وی شاهد عرضه‌ی بازی‌های بیشتری برای کامپیوترهای شخصی از سوی Microsoft باشیم.

" در حالی که ما به میراثی که از خود در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی  بازی‌های مختلف برای کامپیوترهای شخصی به جا گذاشته‌ایم افتخار می‌کنیم، اما قطعا در این مسیری که داشته‌ایم مرتکب اشتباهات و خطا‌هایی شده‌ایم. ما می‌دانیم که باید همچنان رو به جلو حرکت کنیم و از اشتباهاتی که در گذشته‌ انجام دادیم درس بگیریم. باید چالش‌ها، خواسته‌ها و نیاز‌های کاربران این پلتفرم را در نظر بگیریم و بر اساس این موارد تصمیم گیری کنیم. من می‌دانم در رابطه با این که ما چه چیزهایی را قصد داریم برای کاربران کامپیوترهای شخصی عرضه کنیم، صحبت‌های زیادی را با هم داشتیم اما در جریان E3 که قرار است در اواخر بهار امسال برگزار شود و همچنین در طول سال 2019، شما شاهد این خواهید بود که ما سرمایه‌ گذاری بزرگی را در زمینه دسترسی به خدمات، فروشگاه و بازی‌های مختلف برای Windows در نظر گرفته‌ایم و این تازه شروع کار ما است."

نکته‌ی قابل توجه‌ای که از سخنان اسپنسر قابل برداشت است، اشاره کردن وی به E3 است. بسیاری از افراد این احتمال را می‌دهند که Microsoft در جریان کنفرانس خود در این رویداد، نسل بعدی‌ کنسول‌های خود را معرفی کند و این که چه اتفاقی قرار است در E3 آینده و در جریان کنفرانس Microsoft برای کامپیوترهای شخصی بیفتد جای سوال دارد و باید تا زمان برگزاری این رویداد صبر کرد. 

منبع متن: pardisgame