در جشنواره نوروزی فروشگاه اگزو، نه تنها بیش از ۱۰۰ محصول گیمینگ از دنیای کامپیوتری و کنسولی تخفیف خورده‌اند، بلکه به ازای هر خرید، یک عیدی هم از ما دریافت می‌کنید! با عرض سلام و ادب و احترام به شما همراهان فروشگاه اگزو پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۸ به اطلاع می رسانیم که همچون […]

جشنواره شگفت‌انگیز نوروزی اگزو؛ فرصت رویایی برای گیمرها

در جشنواره نوروزی فروشگاه اگزو، نه تنها بیش از ۱۰۰ محصول گیمینگ از دنیای کامپیوتری و کنسولی تخفیف خورده‌اند، بلکه به ازای هر خرید، یک عیدی هم از ما دریافت می‌کنید!

با عرض سلام و ادب و احترام به شما همراهان فروشگاه اگزو

پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۸ به اطلاع می رسانیم که همچون روال گذشته فروشگاه اگزو، به عنوان عرضه کننده رسمی محصولات گیمینگ دنیای کامپیوتر و کنسول‌ها، در آغاز سال نو با سبد بزرگی از تخفیف‌ها و محصولات متنوع نزد شما می‌آید.

در جشنواره شگفت‌انگیز نوروزی اگزو، شما عزیزان علاوه بر بهره‌مند شدن از تخفیفات شگفت‌انگیز، اگر سفارش بیش از ۵۰۰ هزار تومان در جشنواره نوروزی داشته باشند یک عدد دستبند طرح گیم از طرف فروشگاه اگزو هدیه خواهید گرفت.

این پایان کار نیست و شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام فروشگاه اگزو با آدرس @ExoGame در چالش‌ اطلاعات گیمینگ شرکت کرده و با پاسخ‌دهی به ۱۰ سوال، ۲۰۰ هزار تومان برنده شوید!

در جشنواره امسال، بیش از ۱۰۰ کالای متنوع و بی‌نظیر از برندهای معتبر نظیر Razer ، Logitech ، MSI ، Gigabyte ، Sony ، Microsoft و … با تخفیفاتی شگفت‌انگیز در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

با توجه به گستردگی محصولات حاضر در این جشنواره از شما دعوت می‌کنیم به سایت Exo.ir آمده و لیست کامل تخفیفات و پیشنهادات شگفت‌انگیزی نوروزی ما را مشاهده نمایید:

جشنواره شگفت‌انگیز نوروزی اگزو

منبع متن: gamefa