شرکت نینتندو به تازگی نسخه‌ی دموی بازی محبوب Splatoon 2 را برروی فروشگاه دیجیتالی خود منتشر کرده است. البته این یک دموی معمولی نیست و مزایا‌ی بسیار خوبی دارد. پس اگر تاکنون این عنوان را خریداری نکرده‌اید، بد نیست پیشنهاد نینتندو را در نظر بگیرید. این دمو به بازی‌بازان اجازه می‌دهد بخش‌های Turf War ،Salmon […]

نسخه‌ی دموی بازی Splatoon 2 هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

شرکت نینتندو به تازگی نسخه‌ی دموی بازی محبوب Splatoon 2 را برروی فروشگاه دیجیتالی خود منتشر کرده است. البته این یک دموی معمولی نیست و مزایا‌ی بسیار خوبی دارد. پس اگر تاکنون این عنوان را خریداری نکرده‌اید، بد نیست پیشنهاد نینتندو را در نظر بگیرید.

این دمو به بازی‌بازان اجازه می‌دهد بخش‌های Turf War ،Salmon Run ،League Battle و Ranked Battle را به صورت چند‌نفره با دوستان خود و همچنین کسانی که بازی کامل را خریداری کرده‌اند، تجربه کنند. این بهترین زمان برای آشنایی با ویژگی‌های گیم‌پلی و شخصی سازی این عنوان جذاب است.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، این دمو هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید همین حالا آن را دریافت کنید. البته در نظر داشته باشید که این نسخه از فردا قابل بازی خواهد بود.

البته همان‌طور که می‌دانید، برای تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی Splatoon 2 به اشتراک آنلاین نینتندو سوییچ نیاز است. به همین دلیل، نینتندو به کسانی که نسخه‌ی دموی بازی را دریافت کنند، هفت روز اشتراک رایگان هدیه می‌دهد. حتی کسانی که در گذشته از اشتراک رایگان هفت روزه‌ی خود استفاده کرده‌اند نیز می‌توانند از این فرصت بهره ببرند. لازم به ذکر است که حتماً پس از دریافت نسخه‌ی دمو، حساب ایمیل خود را چک کنید؛ چراکه نینتندو یک کد را برای شما ارسال خواهد کرد.

این دمو از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه‌ی فردا آغاز می‌شود و تا یک هفته یعنی تا تاریخ دوشنبه ۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۵ مارس ۲۰۱۹) قابل بازی خواهد بود.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، اگر پس از تجربه‌ی این دمو تصمیم گرفتید بازی را خریداری کنید، Splatoon 2 به ترتیب با ۲۰ درصد و ۳۳ درصد تخفیف در فروشگاه‌های آمریکای شمالی و اروپا قابل دسترس خواهد بود. با انجام این‌ کار، شما می‌توانید تجربه‌ی نسخه‌ی دمو را به بازی کامل انتقال دهید.

بازی Splatoon 2 هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa