اگر جدیدترین نسخه از سری Mortal Kombat را پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید از تجربه‌ی بتای خصوصی بازی در کنار دیگران لذت ببرید. با پایان یافتن آزمایش سرورهای بازی Mortal Kombat 11، استودیوی ندررلم (NetherRealm) قصد دارد یک نسخه‌ی بتا از بازی را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. این استودیو با انتشار پیامی در حساب توییتر […]

تاریخ انتشار بتای خصوصی بازی Mortal Kombat 11 مشخص شد

اگر جدیدترین نسخه از سری Mortal Kombat را پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید از تجربه‌ی بتای خصوصی بازی در کنار دیگران لذت ببرید.

با پایان یافتن آزمایش سرورهای بازی Mortal Kombat 11، استودیوی ندررلم (NetherRealm) قصد دارد یک نسخه‌ی بتا از بازی را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. این استودیو با انتشار پیامی در حساب توییتر خود، زمان دقیق آغاز و پایان بتای خصوصی بازی Mortal Kombat 11 را با هواداران به اشتراک گذاشته است. براساس مطلب منتشر شده، بتای خصوصی بازی در ساعت ۸ صبح به وقت اقیانوسیه در تاریخ ۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ (۲۷ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی) آغاز و در روز ۱۱ فروردین ماه (۳۱ مارس) به پایان خواهد رسید.

به لطف آزمایش سرورهای بازی، کیفیت و سرعت کلی بازی افزایش یافته است. البته به گفته‌ی کارگردان بازی، کیفیت محصول نهایی باز هم افزایش خواهد یافت. در کنار این موضوع، مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بخش داستاینی این بازی نیز مشخص شده است. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی با عنوان سمفونی استخوان‌های شکسته به قلم آریا مقدم را مطالعه کنید.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa