طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام شده که تاریخ انتشار نسخه‌‌های کنسولی بازی Dauntless تاخیر خورده و سازندگان به مدت زمان بیشتری برای توسعه‌ی این نسخه‌ها نیاز دارند. بازی Dauntless در سال ۲۰۱۸ و در قالب یک بتای عمومی، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست در گذر زمان، نظر کاربران […]

انتشار نسخه‌های کنسولی بازی Dauntless تاخیر خورد

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام شده که تاریخ انتشار نسخه‌‌های کنسولی بازی Dauntless تاخیر خورده و سازندگان به مدت زمان بیشتری برای توسعه‌ی این نسخه‌ها نیاز دارند.

بازی Dauntless در سال ۲۰۱۸ و در قالب یک بتای عمومی، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست در گذر زمان، نظر کاربران و طرفداران را به خود جلب کند. طبق گفته‌های تیم سازنده‌ی بازی یعنی استودیو فونیکس لبز (Phoenix Labs)، در ساخت این اثر از عناوین بزرگ و موفقی مانند Monster Hunter World و Dark Souls الهام گرفته شده و این بازی‌ها، تاثیر زیادی در شکل گیری المان‌های نقش آفرینی این بازی داشته‌اند.

قبل‌تر سازندگان بازی اعلام کرده بودند که نسخه‌های کنسولی بازی Dauntless در آوریل ۲۰۱۹ به طور رسمی به دست کاربران خواهد رسید. در حال حاضر و در جریان انتشار جدیدترین خبر از این عنوان، مشخص شده که علاقه مندان به Dauntless باید تا تابستان سال جاری برای تجربه‌ی آن صبر کنند. در ابتدا تصمیم گرفته شده بود که Dauntless در تاریخ قبلی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود و مدتی بعد به دست کاربران نینتندو سوییچ، اندروید و IOS برسد. با این تاخیر صورت گرفته، نسخه‌های کنسولی و دیگر نسخه‌های بازی در تابستان به طور همزمان منتشر خواهند شد.

استودیو فونیکس لبز در رابطه با این موضوع اعلام کرد که زمان بیشتری برای توسعه‌ی این عنوان نیاز دارد. این تیم، در حال حاضر برروی عملیات بهنیه سازی این عنوان، رفع مشکلات و باگ‌های گیم‌پلی و تکمیل ویژگی‌های اضافی محیطی کار می‌کند و قصد دارد تا در تابستان، بهترین نتیجه را به بازی‌بازان ارائه دهد. همچنین قرار بود که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی به همراه تمامی حساب‌های کاربری بازی‌بازان، به فروشگاه اپیک گیمز منتقل شود. البته این موضوع نیز با تاخیر مواجه شد و این عملیات انتقال به طور همزمان با انتشار نسخه‌های کنسولی بازی، عملی می‌شود. نکته قابل توجه این است که کاربران قادر خواهند بود تا تمامی پیشرفت‌های کسب شده در نسخه‌ی بتای عمومی را به نسخه‌ی کامل در زمان انتشار رسمی منتقل کنند. از سویی دیگر، بازی Dauntless از سیستم ذخیره‌ی فایل‌ها و پیشرفت میان پلتفرمی نیز برخوردار خواهد بود و در جریان این موضوع، کاربران می‌توانند فایل‌های ذحیره‌ی بازی خود را به دیگر پلتفرم موجود، انتقال دهند.

در ادامه باید توضیح دهیم که سومین بخش از بسته‌ی Hunt Pass با نام Overgrowth به دست کاربران رایانه‌های شخصی رسیده که تغییرات کاربردی و مهمی را در گیم‌پلی و سایر بخش‌ها، اعمال کرده است. در ابتدا، تعداد پاداش‌های Title با کاهش رو به رو شده اما در بخشی دیگر، پاداش‌های Transmog افزایش یافته است. در صورتی که تمامی مراحل این بسته‌ی جدید را به اتمام برسانید، ۵۰۰ عدد پلانتیوم دریافت خواهید کرد. مثل همیشه، سازندگان مراحل Elite را هم در دسترس کاربران قرار داده‌اند که البته برای تجربه‌ی آن‌ها، باید ۱۰۰۰ عدد پلانتیوم خرج کنید. از دیگر تغییرات این بسته‌ی جدید، می‌توان به تغییرات محیطی از جمله آب شدن برف‌ها، آغاز فصل بهار و رشد خزه و گیاهان سرسبز در محیط‌های مختلف و رشد درخت مو در کنار ساختمان‌ها اشاره کرد که چهره‌ای جدید به دنیای این عنوان بخشیده‌اند. همچنین تعدادی آیتم جدید نیز به بازی اضافه شده است. فصل Overgrowth تا تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین سال ۱۳۹۸) در دسترس خواهد بود

منبع متن: gamefa