استودیوی بتسدا (Bethesda) پنجمین کنفرانس امسال خود را قبل از E3 برگزار خواهد کرد. این پیام ناشر درحالی منتشر می‌شود که بسیاری از رقیبان این استودیو عقب نشینی کردند. استودیوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) امسال هیچ کنفرانس خبری برگزار نکرد و شرکت سونی هم در E3 حضور نخواهد داشت. کنفرانس بتسدا در روز یکشنبه ۱۹خرداد […]

بتسدا کنفرانس‌های بیشتری قبل از E3 امسال دارد

استودیوی بتسدا (Bethesda) پنجمین کنفرانس امسال خود را قبل از E3 برگزار خواهد کرد. این پیام ناشر درحالی منتشر می‌شود که بسیاری از رقیبان این استودیو عقب نشینی کردند. استودیوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) امسال هیچ کنفرانس خبری برگزار نکرد و شرکت سونی هم در E3 حضور نخواهد داشت.

کنفرانس بتسدا در روز یکشنبه ۱۹خرداد ۹۸ (۹ ژوئن) برگزار خواهد شد. البته باید اضافه کنیم هنوز محتویات این کنفرانس مشخص نشده اما شایعاتی وجود دارد که این کنفرانس مربوط به بازی Doom Eternal است.

بدون شک همه‌ی هواداران Elder Scrolls 6 علاقه‌منداند تا جزئیات بیشتری از این بازی مشخص شود. امیدواریم استودیوی سازنده درمورد این بازی مورد انتظار و محبوب در این کنفرانس اطلاعاتی منتشر کند. بتسدا مطمئنا راه درازی را در پیش خواهد داشت چراکه بازی‌های زیادی در دست تولید دارد؛ بازی‌هایی از جمله Starfield ،Wolfenstein: Youngblood و Elder Scrolls 6 که به غیر از Wolfenstein هنوز تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نیست. باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استودیو قصد دارد در فصل‌های تابستان و پاییز برای بازی  Fallout 76 بروزرسانی‌هایی منتشر کند.

این کنفرانس قرار است در لس‌آنجلس برگزار شود و اگر نمی‌توانید به صورت حضوری به این شهر بروید می‌توانید پوشش زنده آن را از طریق همین وبسایت مشاهده کنید.

نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو چیست؟ به‌نظر شما در این کنفرانس چه مسائلی عنوان خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa