به تازگی شرکت سونی علامت تجاری عنوان WiLD را تجدید کرده است که این می‌تواند نشان‌دهنده‌ی زنده بودن این عنوان و ادامه‌ی توسعه‌ی آن باشد. آقای مایکل انسل (Michael Ancel) را می‌توان سازنده‌ی عناوینی همچون Rayman، Beyond Good And Evil و WiLD دانست که تا چند وقت پیش به همراه شرکت سونی مشغول کار بر […]

علامت تجاری WiLD توسط شرکت سونی تجدید شد

به تازگی شرکت سونی علامت تجاری عنوان WiLD را تجدید کرده است که این می‌تواند نشان‌دهنده‌ی زنده بودن این عنوان و ادامه‌ی توسعه‌ی آن باشد.

آقای مایکل انسل (Michael Ancel) را می‌توان سازنده‌ی عناوینی همچون Rayman، Beyond Good And Evil و WiLD دانست که تا چند وقت پیش به همراه شرکت سونی مشغول کار بر روی عنوان جدیدی از سری WiLD بوده است اما به یک باره این عنوان در سکوت خبری فرو رفت و هیچ خبر و اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشد.

طرفداران بسیاری خواهان اطلاعات بیشتری از این عنوان بودند، اما آقای انسل با معرفی عنوان Beyond Good And Evil 2 به همراه شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) نشان داد که به صورت موقتی و یا حتی دائمی از کار بر روی عنوان WiLD کناره گیری کرده است. با این وجود، مدت‌ها پیش بود که آقای انسل به صورت رسمی اعلام کرده بود که استودیوی آن‌ها سخت مشغول کار بر روی این عنوان است اما پس از آن، او هیچ‌گونه اطلاعات تازه‌ای از آن به اشتراک نگذاشته است. از آن زمان به بعد نیز شرکت سونی عناوین انحصاری بسیاری را معرفی کرده است که هیچکدام از آن‌ها، بازی WiLD نبوده‌اند.

اما حال طبق گزارشی که وب‌سایت Gematsu به تازگی منتشر کرده است، شرکت سونی درخواست تجدید علامت تجاری این عنوان را داده است و این گزارش می‌تواند تاییدیه‌ای برای زنده بودن این سری باشد و طرفداران آن می‌توانند امیدوار باشند که در آینده‌ای نزدیک، اطلاعاتی از عنوان WiLD منتشر خواهد شد.

از عنوان WiLD اولین بار در کنفرانس گیمزکام (Gamescom) سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و طبق اعلامیه‌ی شرکت سونی، استودیوی فرانسوی وایلد شیپ (Wild Sheep) وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در اختیار داشته است.

منبع متن: gamefa