Persona 5 انیمه‌ای به نویسندگی کاتسورا هاشینو و شینچی اینوتسومه و به کارگردانی ماساشی ایشیهاما است. این انیمه اقتباسی از بازی ویدیویی به همین نام ساخته استودیو Atlus است. این انیمه در ۲۶ قسمت در هشتم آوریل ۲۰۱۸ عرضه شد که دو قسمت ویژه از آن در سپتامبر و دیگری در مارس ۲۰۱۹ عرضه شدند. […]

سینماگیمفا: نقد و بررسی انیمه Persona 5:The Animation

Persona 5 انیمه‌ای به نویسندگی کاتسورا هاشینو و شینچی اینوتسومه و به کارگردانی ماساشی ایشیهاما است. این انیمه اقتباسی از بازی ویدیویی به همین نام ساخته استودیو Atlus است. این انیمه در ۲۶ قسمت در هشتم آوریل ۲۰۱۸ عرضه شد که دو قسمت ویژه از آن در سپتامبر و دیگری در مارس ۲۰۱۹ عرضه شدند.

دنیایی درون قلب‌ها

هر فردی شخصیت خاص خودش را دارد و هیچکس نمیتواند از ظاهر یک فرد، باطن آن را تشخیص دهد. این انیمه همین موضوع بسیار ساده را به سبک خود و پیچیدگی‌هایی که برای آن در نظر گرفته به زیبایی به تصویر کشیده و همین موضوع هم باعث شده که داستان این انیمه بسیار جذاب باشد. دانش‌آموزی که به دلایلی به شهر دیگری تبعید شده و باید به مدت یک سال در این شهر زندگی کند. همه چیز در ابتدا خیلی معمولی به نظر می‌رسد. داستان در ابتدا در حال آماده کردن شرایط است تا موضوع و یا هسته اصلی داستان خود را برای مخاطب نمایش دهد، داستانی که در عین پیچیدگی خود از زیبایی‌های زیادی تشکیل شده است.

در سینمافارس بخوانید.

منبع متن: gamefa