به تازگی سازندگان بازی جذاب و خاطره‌انگیز Yakuza 5 از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن خبر داده‌ و تاریخ دقیق انتشار آن را نیز تعیین کردند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. عناوین مبارزه‌ای همیشه نزد بسیاری از بازی‌بازان محبوبیت بالایی داشته است و یکی […]

بازی Yakuza 5 برروی پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن عرضه خواهد شد

به تازگی سازندگان بازی جذاب و خاطره‌انگیز Yakuza 5 از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن خبر داده‌ و تاریخ دقیق انتشار آن را نیز تعیین کردند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

عناوین مبارزه‌ای همیشه نزد بسیاری از بازی‌بازان محبوبیت بالایی داشته است و یکی از سرشناس‌ترین آن‌ها را می‌توان سری بازی Yakuza دانست که هنوز هم نسخه‌هایی از آن در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. پنجمین نسخه از این سری بازی چند سال پیش برروی کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و امتیازات مثبت و قابل توجهی را هم کسب کرد. اگر هنوز هم با این نسخه آشنایی ندارید، تصاویر جالبی از آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

حال به نظر می‌رسد که سازندگان Yakuza 5 در حال ساخت نسخه‌ای بازسازی شده از آن هستند که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود. از تغییرات این نسخه می‌توان به بهبود کیفیت، حالت‌ها و سیستم مبارزه‌ای جدید اشاره کرد که قطعا تجربه‌ی آن را لذتبخش‌تر خواهد کرد. این بازی در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ (۲۰ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) در کشور ژاپن در دسترس قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعی در خصوص انتشار نسخه‌ی غربی آن مشخص نیست اما به نظر نمی‌رسد که این اتفاق رخ دهد.

منبع متن: gamefa