Celeste

کمپانی Nintendo  اعلام کرد که مانند گذشته پیش از شروع رویداد PAX East و با آغاز رویداد (GDC 2019 (Game Developers Conference در این هفته یک برنامه ویدئویی با محوریت بازی های مستقل برگزار خواهد گرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers با اعلام حساب NintendoAmerica در توئیتر، این برنامه با نام Nindie در روز چهارشنبه 20 مارچ (29 فروردین) به مدت 30 دقیقه برگزار خواهد شد. مطابق انتظار این برنامه درباره عناوین first-party آینده شرکت Nintendo نخواهد بود و به جای آنها بر روی بازی‌های مستقلی تمرکز خواهد داشت که در آینده بر روی کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شوند.

Nintendo Switch

معمولا Nintendo این برنامه را دوبار در سال برگزار می‌کند. یکبار در فصل بهار و پیش از رویداد PAX East و یکبار نیز در فصل پاییز و پیش از رویداد PAX West. با توجه به محوریت و زمان این برنامه، شرکت کنندگان در رویداد های PAX با تماشای این برنامه، دید خوبی از بازی مستقل کنسول Nintendo به دست خواهند آورد و می توانند بازی های مورد نظرشان را در این رویداد‌ها دنبال کنند. اگر برنامه فردا نیز مانند برنامه قبلی باشد، باید انتظار معرفی مجموعه ای از 10 بازی مستقل که در آینده بر روی Switch عرضه می شوند را داشته باشیم.

منبع متن: pardisgame