مدتی است که استودیوی گیر‌باکس از معرفی بازی جدیدی در رویداد PAX East  خبر می‌دهد. بسیاری معتقدند که بازی جدید این استودیو، نسخه‌ی جدید سری Borderlands خواهد بود اما به تازگی و طی توئیت‌های منتشر شده توسط استودیوی گیر‌باکس، به نظر می‌رسد پروژه‌ی جدید این استودیو در ارتباط با سری Bulletstorm خواهد بود. استودیوی گیرباکس […]

احتمالاً پروژه‌ی جدید استودیوی گیر‌باکس در رابطه با سری Bulletstorm خواهد بود

مدتی است که استودیوی گیر‌باکس از معرفی بازی جدیدی در رویداد PAX East  خبر می‌دهد. بسیاری معتقدند که بازی جدید این استودیو، نسخه‌ی جدید سری Borderlands خواهد بود اما به تازگی و طی توئیت‌های منتشر شده توسط استودیوی گیر‌باکس، به نظر می‌رسد پروژه‌ی جدید این استودیو در ارتباط با سری Bulletstorm خواهد بود.

استودیوی گیرباکس به تازگی تصویر جدیدی از شخصیت‌های بازی Bulletstorm: Full Clip Edition یعنی Ishi Sato و  Duke Nukem را منتشر کرد. شخصیت Duke Nukem در نسخه‌ی عادی بازی Bulletstorm قابل بازی نبود اما بازی‌بازان قادر بوده تا در نسخه‌ی Full Clip Edition با این شخصیت بازی را تجربه کنند. استودیوی گیر‌باکس در قسمت توضیحات تصویر مورد نظر نوشت :

زمان آن رسیده تا بازی دیگری را برای PAX East معرفی کنیم

نکته‌ی جالب توجه در رابطه با تصویر منتشر شده در توییتر استودیوی گیر‌باکس این است که در تصویر منتشر شده در توییتر، جای دو شخصیت Ishi Sato و  Duke Nukem نسبت به تصویر اصلی ( تصویر شاخص) جابجا شده است. با توجه به جابجایی شخصیت‌ها، این احتمال وجود دارد که استودیوی گیر باکس قصد داشته تا با این کار از پورت بازی Bulletstorm برای کنسول نینتندو سوییچ خبر دهد.

البته این اولین بار نیست که استودیوی گیر‌باکس از احتمال انتشار یک بازی برای کنسول نینتندو سوییچ خبر می‌دهد. چندی پیش نیز تصاویری در صفحه‌ی توییتر این استودیو منتشر شده بود و شائبه‌هایی را به وجود آورد که به انتشار بازی Borderlands 2 برای کنسول نینتندو سوییچ اشاره داشتند.

منبع متن: gamefa