به نظر می‌رسد که پلتفرم جدید شرکت گوگل قصد دارد تا بسیار پرقدرت شروع به کار کند. مطلع شده‌ایم که بازی Doom Eternal برروی پلتفرم این شرکت با نرخ فریم ۶۰ و کیفیت ۴K اجرا خواهد شد. همان‌طور که در جریان هستید، پلتفرم جدید شرکت گوگل تحت عنوان استیدیا (Stadia) در طی مراسم GDC 209 […]

GDC 2019: بازی Doom Eternal با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه برروی استیدیا اجرا خواهد شد

به نظر می‌رسد که پلتفرم جدید شرکت گوگل قصد دارد تا بسیار پرقدرت شروع به کار کند. مطلع شده‌ایم که بازی Doom Eternal برروی پلتفرم این شرکت با نرخ فریم ۶۰ و کیفیت ۴K اجرا خواهد شد.

همان‌طور که در جریان هستید، پلتفرم جدید شرکت گوگل تحت عنوان استیدیا (Stadia) در طی مراسم GDC 209 معرفی شد و در همین مراسم نیز تهیه‌کننده‌ی استودیو اید سافتور (id Software) اعلام کرد که بازی Doom Eternal برروی کنسول جدید شرکت گوگل قابل اجرا خواهد بود.

اگر این خبر به اندازه‌ی کافی هیجان‌انگیز نیست، باید به کیفیت اجرایی این بازی مراجعه کنید. بسیار جالب است که بدانید بازی Doom Eternal با نرخ فریم ۶۰ و البته کیفیت ۴K برروی پلتفرم استیدیا اجرا خواهد شد.

در حال حاضر شرکت ایدسافتور لاین‌آپ قدرتمندی برای سال پیش رو دارد که از میان عناوین برنامه‌ریزی شده می‌توان به بازی Rage 2 و پس از آن به Doom Eternal اشاره کرد.

هم اکنون مراسم GDC 2019 در حال اجرا می‌باشد پس با گیمفا همراه باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن از جدیدترین اخبار این مراسم مطلع شوید.

منبع متن: gamefa