تماشا کنید؛ نسخه‌ی بازسازی شده Yakuza 5 در 30 خرداد در ژاپن به PS4 می‌آید

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کمپانی Sega با انتشار تریلری اعلام کرد نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Yakuza 5 در 30 خرداد برای ژاپنی‌ها منتشر می‌شود. Sega سابقاً اعلام کره بود که یک نسخه‌ی بازسازی HD از بازی برای PS4 منتشر می‌شود ولی تا امروز تاریخی برای آن مشخص نکرده بودند.

Yakuza 5 در ابتدا سال 2012 برای PS3 در ژاپن و سپس در 2015 برای غربی‌ها منتشر شد. Yakuza 5 در بین تمام عنوان‌های این سری بیشترین محتویات را در خود جای داده، با پنج شخصیت اصلی، اتفاقاتی که در شهرهای مختلف ژاپن رخ می‌دهد و داستان اصلی‌ای که همه‌ی این‌ها را به هم می‌رساند.

با عرضه Yakuza 5 Remaster روی PS4، تمام بازی‌های Yakuza برای PS4 در ژاپن در دسترس می‌شوند و امیدوار هستیم که در نهایت بقیه دنیا هم بتوانند از این سری بازی‌ها لذت ببرند.

این نسخه‌های ریمستر آهسته آهسته در غرب نیز منتشر می‌شوند. جفت شماره‌های اول و دوم Yakuza Kiwami هم اکنون در غرب برای PS4 منتشر شده‌اند و بازی‌های Yakuza کم کم درحال مهاجرت به PC  نیز هستند. به احتمال زیاد Yakuza 5 به زودی در غرب برای PS4 منتشر می‌شود و در آینده نیز شاهد عرضه شدن آن در Steam هستیم، چرا که Sega پیش‌تر اعلام کرده که بازی‌های بیشتری قرار است به PC بیایند.

همچنین، Judgment بازی دیگر ساخته‌ی Yakuza Studio هم در راه رسیدن غرب است. درحال حاضر، فروش این عنوان موقتاً در ژاپن متوقف شده، چرا که یکی از هنرمندانی که در بازی حضور داشته، آقای پیر تاکی (Pierre Taki)، به دلیل حمل کوکائین بازداشت شده. Daisuke Sato از استودیوی Yakuza Studio نیز در این رابطه اظهار نظر کرده و همینطور Square Enix این فرد را از Kingdom Hearts 3 حذف نموده. Sega هنوز اعلام نکرده این اتفاق چه تأثیری روی عرضه‌ی Judgment در غرب می‌گذارد ولی با توجه به مقداری کارهای انجام شده و تکمیل شدن ترجمه‌های گوناگون از بازی، لازم نیست نگران باشید چرا که قرار نیست این پروژه را کنسل کنند. در بدترین حالت، تاریخ انتشار قبلی که 4 تیر ماه بوده تأخیر خواهد خورد. محتمل‌ترین حالت ممکن این است که Sega درحال تولید نسخه‌ی جدیدی از Judgment با جایگزین کردن پیر تاکی است، مثل اتفاقی که با Masayoshi Tanimura در Yakuza 4 افتاد. می‌توانید دیدگاه‌های خود درباره بازی‌های Yakuza را در همه‌پرسی‌ای که همچنان ادامه دارد با Sega درمیان بگذارید.

در نهایت تریلر را در ادامه مشاهده می‌کنید؛

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame