یک سال دیگر گذشت. سالی که اگرچه از برخی جهات، باب میل ما نبود، اما باز هم تندرستی و حضور خانواده در کنارمان و امید به آینده، مشعل چرخه‌ی زندگی را در دل‌هایمان روشن نگه داشت. تیم گیمفا همواره سعی کرده تا در مسیر پیشرفت گام بردارد تا بتواند نظر بیشتر شما مخاطبان عزیز خود […]

سلام ۹۸! سال نو مبارک

یک سال دیگر گذشت. سالی که اگرچه از برخی جهات، باب میل ما نبود، اما باز هم تندرستی و حضور خانواده در کنارمان و امید به آینده، مشعل چرخه‌ی زندگی را در دل‌هایمان روشن نگه داشت.

تیم گیمفا همواره سعی کرده تا در مسیر پیشرفت گام بردارد تا بتواند نظر بیشتر شما مخاطبان عزیز خود را جلب کند؛ تاکنون تعداد مقالات منتشر شده در گیمفا به ۵۴ هزار ۵۶۰ عدد رسیده و با همراهی شما عزیزان، و تعهد تیمیِ دست‌اندرکاران گیمفا، امید بر این است که این رقم در سال ۹۹، رشد بالایی داشته باشد.

۹۷، ماجراجویی‌های زیادی در دنیای بازی‌های ویدئویی و زمینه‌هایِ مختلفِ مرتبط با آن داشتیم؛ تقریباً یک سال از روی کار آمدن تیم جدید بخش خبری سایت می‌گذرد، و حال که تا چند روز دیگر تولد یک سالگی خود را جشن می‌گیریم و همراه با آن، سال جدید شمسی را آغاز می‌کنیم، وعده‌ی خبرهای خوبی را به شما می‌دهیم.

تغییر قالب سایت، پوشش هرچه بهتر اخبار، انتشار مقالات جذاب و خواندنی، ادامه‌ی انتشار برنامه‌های ویدئویی نظیر ویدئو گیمفا، هایلایت و تحلیل فنی در کنار تولد برنامه‌ای جدید و جذاب در گیمفا، تنها بخشی از برنامه‌های ما برای سال جدید خواهد بود. این حرفِ من را جدی بگیرید، ۹۸ سال متفاوتی برای شما گیمفایی‌ها و ما خواهد بود.

از همراهی شما سپاس‌گذاریم؛ شما اصلی‌ترین چیزی هستید که ما داریم و به آن می‌بالیم. همه‌ی تلاش ما کسب رضایت شماست و این امر جز همراهی و حمایت شما از ما، میسر نیست.

از طرف تیم گیمفا، آرزوی سالی خوب، سرشار از جشن، سرور، خوشحالی و موفقیت در کنار سلامتی شما و همه‌ی ایرانیان عزیز را آرزو داریم.

به ۹۸ سلام کنید!

منبع متن: gamefa