در جریان دایرکت اخیر نینتندو، مطلع شدیم که بازی جدید Blaster Master Zero 2 از امروز برروی نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای دارندگان این کنسول باشد. همچنین در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از سوی سازندگان را مشاهده کنید. نخستین نسخه از این بازی سال گذشته […]

بازی Blaster Master Zero 2 برای نینتندو سوییچ منتشر شد

در جریان دایرکت اخیر نینتندو، مطلع شدیم که بازی جدید Blaster Master Zero 2 از امروز برروی نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای دارندگان این کنسول باشد. همچنین در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از سوی سازندگان را مشاهده کنید.

نخستین نسخه از این بازی سال گذشته برروی کنسول‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS عرضه شد و بیش از صد هزار بار نیز دانلود شد که جهت آشنایی بیشتر با آن و تماشای چند تصویر می‌توانید به این صفحه وارد شوید. سازندگان این بازی از انتشار یک بسته‌ی الحاقی نیز خبر داده‌اند که به‌زودی در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

دومین نسخه تحت عنوان Blaster Master Zero 2 که دنباله‌ای بر وقایع نسخه‌ی اول است، از امروز در فروشگاه نینتندو در دسترس قرار گرفته که می‌توانید آن را با قیمت ۹٫۹۹ خریداری کنید. در این بازی پلتفرمر شما باید با سلاح‌های مختلفی که در اختیار دارید، به نبرد با دشمنان خود رفته، آن‌ها را از میان برده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این سبک هستید، Blaster Master Zero 2 را هرگز از دست ندهید. سایر اخبار مربوط به این بازی را در آینده به اطلاع شما خواهیم رساند. همچنین در ادامه می‌توانید تصاویر جالبی از این عنوان را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa