به نظر می‌رسد که سازندگان بازی جذاب و پرطرفدار Sea of Thieves در تلاش برای ساخت یک به‌روزرسانی بزرگ هستند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. به وسیله‌ی این به‌روزرسانی حالت‌ها و ویژگی‌های جالبی به بازی اضافه می‌شوند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد. Sea of Thieves از […]

به‌روزرسانی جدید بازی Sea of Thieves به‌زودی عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که سازندگان بازی جذاب و پرطرفدار Sea of Thieves در تلاش برای ساخت یک به‌روزرسانی بزرگ هستند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. به وسیله‌ی این به‌روزرسانی حالت‌ها و ویژگی‌های جالبی به بازی اضافه می‌شوند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

Sea of Thieves از سری عناوین به سبک اکشن و ماجراجویی است که حدود دو سال پیش در اختیار بازی‌بازان قرار گرفت و از همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد. سازندگان نیز با انتشار بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های مختلف به طرفداران آن اضافه کردند. اخیرا اخباری مربوط به جزئیات تعداد کاربران این بازی عرضه شده است که اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق این صفحه مشاهده کنید.

به تازگی مطلع شدیم که به‌روزرسانی دیگری قرار است به‌زودی برای بازی Sea of Thieves منتشر شود که یکی از ویژگی‌های آن، اضافه شدن یک بخش داستانی و ماجراجویی جدید تحت عنوان Shores of Gold است. همچنین کشتی‌ها در این بازی به صورت طبیعی‌تری ضربه دیده و خراب خواهند شد. تغییراتی در دشمنان این عنوان نیز رخ خواهد داد و به تنوع و شمار آن‌ها اضافه می‌شود.

علاوه‌بر این مشخصات، یکی از ویژگی‌های جالب و مهیجی که به‌زودی در این عنوان امکان‌پذیر خواهد بود، قابلیت ماهیگیری است. این امکان در گذشته توسط طرفداران تقاضا شده بود و آن‌ها در آینده قادر به انجام این کار خواهند بود. گفتنی است که این به‌روزرسانی ماه آینده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۳۰ آپریل ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس قرار خواهد گرفت. در پایان برای آشنایی بیشتر با بازی Sea of Thieves می‌توانید نقد و بررسی آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa