کپکام تا به‌الان ۲ میلیون کپی از بازی Devil May Cry 5 فروخته‌است.  طبق خبری که به تازگی منتشر شد و شما می‌توانید متن کامل این خبر را از این‌جا مطالعه کنید، عنوان Devil May Cry 5 به دومین بازی کپکام از نظر تعداد بازی‌بازان همزمان برروی رایانه‌های شخصی تبدیل شد و رکورد بازی Resident Evil […]

Devil May Cry 5 بیش‌از ۲ میلیون نسخه فروخته است

کپکام تا به‌الان ۲ میلیون کپی از بازی Devil May Cry 5 فروخته‌است.  طبق خبری که به تازگی منتشر شد و شما می‌توانید متن کامل این خبر را از این‌جا مطالعه کنید، عنوان Devil May Cry 5 به دومین بازی کپکام از نظر تعداد بازی‌بازان همزمان برروی رایانه‌های شخصی تبدیل شد و رکورد بازی Resident Evil 2 Remake را شکست.

آقای هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان این بازی، اعلام کرده است؛ Devil May Cry 5 بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و قطعا این یک موفقیت بزرگ برای کپکامی است که به تازگی احیا شده و در حال بازگشت به دوران طلایی خود است.

بازی Devil May Cry 5 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان، نقد و بررسی آن را با عنوان” به زیبایی فرشته، به درندگی اهریمن | نقد و بررسی بازی Devil May Cry 5 ” به قلم سعید آقابابایی مطالعه کنید.

 

منبع متن: gamefa