مدتی پیش استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) بیان کرد که بازی Control در تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه می‌شود. حال به تازگی تاریخ دقیق انتشار این عنوان مشخص شده است. اندکی قبل در وب‌سایت رسمی فروشگاه شرکت مایکروسافت (Microsoft) تاریخ دقیق انتشار عنوان مذکور قرار داده شده بود که البته در ابتدا این تاریخ توسط استودیوی […]

تاریخ انتشار بازی Control مشخص شد

مدتی پیش استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) بیان کرد که بازی Control در تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه می‌شود. حال به تازگی تاریخ دقیق انتشار این عنوان مشخص شده است.

اندکی قبل در وب‌سایت رسمی فروشگاه شرکت مایکروسافت (Microsoft) تاریخ دقیق انتشار عنوان مذکور قرار داده شده بود که البته در ابتدا این تاریخ توسط استودیوی رمدی و ناشر بازی ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) تایید نشده بود. حال به تازگی استودیوی سازنده‌ی بازی، تاریخ فاش شده را تایید کرده و اعلام کرده است که این عنوان در تاریخ سه‌شنبه ۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهد شد.

این عنوان که در سبک تیراندازی سوم شخص و اکشن ماجراجویی است، شباهت هایی به بازی‌های سبک مترویدونیا دارد. در این بازی، بازی‌بازان کنترل شخصیت جسی (Jesse) را در دست می‌گیرند و قادر هستند با قدرت‌ها و توانایی‌های ویژه‌ی او به نبرد با دشمنان بپردازند. طبق گفته‌ی سازندگان، این عنوان فاقد پرداخت درون برنامه‌ای است و در راستای جدیدترین خبر این بازی، از فناوری رهگیری پرتو استفاده می‌کند.

بازی Control ابتدا در انحصار زمانی فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) خواهد بود و پس از مدتی در فروشگاه‌های دیگر در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa