تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بخش بتل رویال بازی Battlefield v با عنوان Firestorm

همانطور که می‌دانید، حالت بتل رویال بازی Battlefield 5 با عنوان Firestorm در هفته‌ی آینده عرضه می‌شود و این مد 64 نفره، عناصر بتل رویال را با چاشنی Battlefield ترکیب می‌کند. بخش Firestorm در حلقه‌ای آتشین جریان دارد که با گذشت زمان و به آرامی کوچکتر شده و هر چه بر سر راهش باشد را از بین می‌برد.

نقشه‌ی حالت بتل رویال Halvoy نام دارد که از عظیم‌ترین نقشه‌ی بازی یعنی Hamada، به اندازه‌ی 10 برابر بزرگتر است. علاوه بر جمع‌آوری منابع و بقا که از موارد ثابت بتل رویال می‌باشند، تلاش شما معطوف به حفظ نقاط Resupply و Lockupها نیز می‌باشد. نقاط Lockup دارای وسایل نقلیه‌ی جنگی مثل تانک‌ها و هلیکوپترها می‌باشند که بسیار قدرتمند بوده، اما می‌توانند با اسلحه‌های ضد وسایل نقلیه نابود شوند. همچنین، شما می‌توانید نیروهای کمکی مانند حملات توپخانه‌ای و یا ارسال تدارکات را نیز فرا بخوانید. ساختمان‌ها نیز در این مد قابل تخریب بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا دشمنانی که در خانه‌ها پنهان شده‌اند را از بین ببرید؛ البته به شرط داشتن تجهیزاتی که بتواند چنین تخریبی را ایجاد کند.

مد Firestorm در زمان انتشار دارای 17 عدد وسیله‌ی نقلیه می‌باشد که می‌تواند نقطه‌ی قوت و متمایز کننده‌ی این عنوان از بتل رویال دیگر بازی‌ها باشد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، ویدئویی 3 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش Firestorm به اشتراک گذاشته شده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همچنین، ویدئویی 11 دقیقه‌ای نیز منتشر شده است که از ابتدای ورود به نقشه‌ی حالت Firestorm تا زمان پایان یافتن آن را به تصویر می‌کشد.

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Firestorm شامل ادوات جنگی و وسایل نقلیه‌ای است که منحصر به خود این بخش می‌باشند. از دیگر موارد موجود در این بخش می‌توان به کوله‌پشتی‌ها در سایزهای مختلف، هیل کردن هم‌جوخه‌ای‌ها (Squadmate)، جلیقه‌های ضد‌گلوله، هلیکوپترها، ماشین‌های اسپورت و حتی تراکتور اشاره کرد. Firestorm طی یک آپدیت رایگان در تاریخ 5 فروردین منتشر می‌شود. بازی Battlefield 5 هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد. 

منبع متن: pardisgame