دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) که اخیرا به معرفی و انتشار عناوین مختلفی پرداخته است، اعلام کرد که بازی Katana ZERO در آینده‌ای نزدیک برروی رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین تاریخ دقیق انتشار و جزئیاتی از داستان آن نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. همان‌طور که […]

تاریخ انتشار بازی Katana ZERO مشخص شد

دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) که اخیرا به معرفی و انتشار عناوین مختلفی پرداخته است، اعلام کرد که بازی Katana ZERO در آینده‌ای نزدیک برروی رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین تاریخ دقیق انتشار و جزئیاتی از داستان آن نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

همان‌طور که گفته شد، دیوالور دیجیتال کارنامه نسبتا خوبی از انتشار عناوین مختلف از خود به جای گذاشته است که از میان آن‌ها می‌توان به My Friend Pedro اشاره کرد. این بازی در ماه ژوئن برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد که اطلاعات بیشتر به همراه تریلری از آن را می‌توانید از طریق این نشانی مطالعه کنید.

به تازگی متوجه شدیم که این استودیو قصد انتشار بازی دیگری تحت عنوان Katana ZERO را دارد. در این بازی پلتفرمر و اکشن شما با انتخاب قهرمان دلخواه خود باید با دشمنان مختلفی که پیش روی شما هستند مبارزه کرده و با استفاده از مهارت‌های مختلف، آن‌ها را از بین ببرید. یکی از مهارت‌های جالب برای بازی‌بازان در این بازی، توانایی متوقف کردن زمان است. این عنوان در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ (۱۸ آپریل ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اگر از طرفداران این سبک هستید، Katana ZERO را هرگز از دست ندهید.

منبع متن: gamefa