اخیرا سازندگان بازی Tacoma از در دسترس قرار گرفتن این عنوان برای مدتی محدود در فروشگاه هامبل (Humble Store) خبر داده‌اند که جزئیات مربوط به آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. Tacoma از سری عناوین داستان محور، فضایی و اول شخص است که در مراسم TGA 2014 معرفی شد. پس از تاخیری نسبتا طولانی […]

بازی Tacoma به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت

اخیرا سازندگان بازی Tacoma از در دسترس قرار گرفتن این عنوان برای مدتی محدود در فروشگاه هامبل (Humble Store) خبر داده‌اند که جزئیات مربوط به آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

Tacoma از سری عناوین داستان محور، فضایی و اول شخص است که در مراسم TGA 2014 معرفی شد. پس از تاخیری نسبتا طولانی در انتشار، بالاخره شاهد عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۷ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بودیم. در این بازی جالب شما در یک ایستگاه فضایی باید به کشف رمز و رازهای آن پرداخته و دلیل گم شدن همکاران خود را متوجه شوید. سال گذشته مطلع شدیم که حالت Commentary به این بازی راه یافته است که اطلاعات مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی بخوانید.

حال استودیوی فول‌برایت (Fullbright) اعلام کرده است که این بازی از امروز و برای مدتی محدود و به صورت رایگان برروی فروشگاه هامبل عرضه شده است. مسلما هدف سازندگان از این کار آشنایی بیشتر بازی‌بازانی است که تاکنون موفق به تجربه‌ی آن نشده‌اند. اگر شما هم از طرفداران عناوین معمایی و رمزآلود هستید، Tacoma را هرگز از دست ندهید. همچنین نقد و بررسی این بازی را می‌توانید از طریق این صفحه مطالعه کنید.

 

منبع متن: gamefa