به جرات می‌توان گفت که یکی از عناوین محبوب و مشهور در میان بازی‌های اتومبیل‌رانی، Gran Turismo Sport شناخته می‌شود که کاربران و بازی‌بازان زیادی را به سوی خود کشانده است. حال به تازگی اخباری منتشر شده که شرکت پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) همچنان قصد دارد به‌روزرسانی‌های متنوعی را برای این بازی ارائه کند. همان‌طور […]

به‌روزرسانی‌های جدیدی همچنان برای بازی Gran Turismo Sport منتشر خواهد شد

به جرات می‌توان گفت که یکی از عناوین محبوب و مشهور در میان بازی‌های اتومبیل‌رانی، Gran Turismo Sport شناخته می‌شود که کاربران و بازی‌بازان زیادی را به سوی خود کشانده است. حال به تازگی اخباری منتشر شده که شرکت پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) همچنان قصد دارد به‌روزرسانی‌های متنوعی را برای این بازی ارائه کند.

همان‌طور که در جریان هستید، این بازی با داشتن بیش از ۷ میلیون کاربر، تجربه‌ی منحصر به فردی از مسابقات و رقابت‌های جهانی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنبن بازی Gran Turismo Sport یکی از بهترین عناوین صنعت بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید که حسی مهیج از رانندگی با سرعت‌های بالا را در اختیار هواداران قرار می‌دهد. پس از عرضه‌ی رسمی این بازی، شرکت پولیفونی دیجیتال انواع مختلفی از به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی را منتشر کرد تا با اضافه نمودن پیست و خودروهای جدید و قدرتمند، تجربه‌ای بی‌نقص‌تر و بهتر را در اختیار بازی‌بازان و هواداران قرار دهد.

حال به تازگی طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این شرکت بازی‌سازی پولیفونی دیجیتال قصد پایان دادن به انتشار به‌روزرسانی‌ها و آیتم‌های مختلف برای بازی Gran Turismo Sport را ندارد. پس طرفداران این عنوان  همچنان می‌توانند انتظار اتومبیل‌ها و پیست‌های متنوع و جدیدی را داشته باشند. شایان ذکر است که شما می‌توانید تحلیل فنی مربوط به این بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیز که آن را در مقابل عنوان Forza Motorsport 7 قرار می‌دهد را از اینجا مشاهده کنید.

بازی Gran Turismo Sport در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در نهایت شما کاربران عزیز می‌توانید نقد و بررسی بازی Gran Turismo Sport به قلم آقای میثم عبداللهی پور را در این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa