Sekiro: Shadows Die بهترین لانچ Steam را  تا به امروز در سال 2019 داشته است

بازی Sekiro: Shadows Die به تازگی عرضه شده و توانسته موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد و همچنین نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، مشخص شد که این بازی توانست رتبه‌ی چهارم  بیشترین بازی‌های بازی شده در Steam را به دست بیاورد.

این بازی توانست به رکورد 125 هزار نفر کاربر همزمان برسد که این عدد از تعداد کاربرانی که لانچ بازی Devil May Cry 5 را همزمان بازی کردند، بیشتر است. همچنین  Sekiro: Shadows Die توانست بازی محبوب و پرطرفدار Rainbox Six Siege را نیز پشت سر بگذارد. البته به احتمال زیاد این رتبه بهتر نخواهد شد چون بازی CS:GO که در رتبه‌ی بالاتر از این بازی یعنی سوم قرار دارد. CS:Go بیش از 600 هزار کاربر دارد و اختلاف بین کاربران این دو بازی نیز بسیار زیاد است. 

با این حال این عدد نشان می‌دهد که این بازی توانسته با ارائه‌ی یک تجربه‌ی خوب برای کاربران طرفداران زیادی را به دست بیاورد و به این جایگاه در Steam برسد. بازی Sekiro: Shadows Die هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است و شما می‌توانید نمراتی که تا کنون برای این بازی منتشر شده را از اینجا ببینید. 

منبع متن: pardisgame