به نظر می‌رسد با وجود همه‌ی نقد‌ها و مشکلاتی که گریبان‌گیر بازی جدید استودیوی بایوور (BioWare) یعنی Anthem است، این عنوان در حال حاضر از نظر تجاری عملکرد قابل قبولی دارد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت سوپردیتا (superdata)، این عنوان علاوه بر این که قبل از عرضه‌ی بازی Devil May Cry 5 حکم‌ران جدول […]

درآمد بازی Anthem از فروش دیجیتالی به ۱۰۰ میلیون دلار رسید

به نظر می‌رسد با وجود همه‌ی نقد‌ها و مشکلاتی که گریبان‌گیر بازی جدید استودیوی بایوور (BioWare) یعنی Anthem است، این عنوان در حال حاضر از نظر تجاری عملکرد قابل قبولی دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت سوپردیتا (superdata)، این عنوان علاوه بر این که قبل از عرضه‌ی بازی Devil May Cry 5 حکم‌ران جدول فروش فیزیکی بریتانیا بوده، با وجود فروش افتتاحیه‌ی کمتر نسبت به بازی قبلی بایوور یعنی Mass Effect: Andromeda، تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار از فروش دیجیتالی به دست آورده است.

میزان دریافت و نصب این عنوان توسط بازی‌بازان به طور کلی بالاتر از حد متوسط بوده، اما با این وجود این عنوان جایگاه سوم را در میان بازی‌های پرفروش کنسولی تصاحب کرده و همچنین تاکنون ۳/۵ میلیون دلار در بازی توسط بازی‌بازان هزینه شده است. علاوه بر موارد فوق، گفته شده که این عنوان در ماه فوریه بیشترین فروش فیزیکی را تجربه کرده است. با وجود مشکلات فراوان بازی Anthem، استودیوی بایوور در حال تلاش برای بهبود بازی است و به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای این عنوان منتشر کرده است.

بازی Anthem هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. شما ‌می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان، نقد و بررسی منتشر شده توسط گیمفا را از این نشانی مطالعه کنید. همچنین مشاهده‌ی فهرست تروفی‌های این بازی همراه با هایلایت آن به شما پیشنهاد می‌شود.

منبع متن: gamefa