تقریبا دو سال از انتشار بازی جذاب Dead Cells می‌گذرد و سازندگان این عنوان در جدیدترین خبر خود، آماری از فروش آن را منتشر کردند که در جزئیات بیشتر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. Dead Cells از سری عناوین پرطرفدار است که ابتدا در سال ۲۰۱۷ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. پس از […]

فروش بازی Dead Cells از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

تقریبا دو سال از انتشار بازی جذاب Dead Cells می‌گذرد و سازندگان این عنوان در جدیدترین خبر خود، آماری از فروش آن را منتشر کردند که در جزئیات بیشتر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

Dead Cells از سری عناوین پرطرفدار است که ابتدا در سال ۲۰۱۷ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. پس از استقبال نسبتا خوب از این بازی، شاهد انتشار آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز بودیم. استودیوی Motion Twin برای افزایش طرفداران و بهبود این بازی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی زیادی را در دسترس بازی‌بازان قرار دادند. اطلاعاتی در خصوص جدیدترین بسته‌ی الحاقی این عنوان را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

حال سازندگان Dead Cells آمار فروش این بازی را در اختیار طرفداران قرار داده‌اند. از زمان انتشار تاکنون بیش از یک میلیون نسخه از این عنوان فروخته شده است که ۶۰ درصد آن برای رایانه‌های شخصی بوده است. در میان کنسول‌ها نیز بیشترین فروش برای نینتندو سوییچ بوده است. این میزان فروش برای سازندگان نسبتا رضایتبخش است اما آن‌ها در تلاش هستند تا در آینده بازی‌بازان بیشتری را به عنوان خود علاقه‌مند کنند. اگر هنوز هم با این بازی آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آن را از طریق این صفحه مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa