Sekiro

Sekiro: Shadows Die Twice چند روز پیش منتشر شده و از حالا توانسته از لحاظ فروش به موفقیت قابل توجه‌ای در Steam دست پیدا کند.

همچنین، کاربران PC خوشحال می‌شوند که بشنوند مادها هم شروع به وارد شدن به این عنوان کرده‌اند.به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، فایل The Mod Engine هم‌اکنون در وب‌سایت Nexus Mods در دسترس است، درحالی که مادهای بازکننده‌ی نرخ فریم (خود بازی به شکل پیش‌فرض روی 60 فریم قفل شده) و تغییر دهنده‌ی دامنه‌ی دید در انجمن Widescreen Gaming قرار گرفته.

The Mod Engine به شکل مخصوصی، در را بر روی مادهای بسیاری که در هفته‌های آینده منتشر خواهند شد باز می‌کند. می‌توانید جزئیات بیشتر را در ادامه مشاهده کنید؛

Mod Engine یک فایل DLL تزریقی است که عملیات modding را برای Sekiro آسان و ایمن می‌کند. دیگر روزهای استفاده از UXM و اکسترکت کردن چندین گیگابایت فایل برای اجرای یک ماد گذشته است. Mod Engine از تمام مادها که مبتنی بر ویرایش فایل‌هایی از جمله لوازم تزئینی، بافت‌ها، پارامترها و نقشه‌ها می‌شود پشتیبانی می‌کند. اجرا کردن مادهای Sekiro به راحتی درست کردن یک پوشه، کپی کردن فایل‌های ماد شده و دستکاری یک فایل ini برای مسیر دادن به mod directory است.

توجه داشته باشید که MOD ENGINE درحال حاضر فقط از نسخه‌ی 1.02  منتشر شده‌ی روی استیم SEKIRO پشتیبانی می‌کند. ورژن‌های دیگر یا نسخه‌ی کرک شده ممکن است کار نکنند و پشتیبانی نمی‌شوند. در صورت استفاده از نسخه‌ای به جز 1.02 هیچگونه مشکلی را گزارش نکنید. در صورت انتشار به روزرسانی‌ها Mod Engine نیز آپدیت خواهد شد.

توجه: بعضی از مادها modengine.ini خودشان را دارند که باید با تنظیمات به خصوص خود هماهنگ شوند تا قابلیت اجرا داشته باشند. در این صورت، از دستورالعمل‌های منتشر شده برای ماد مربوطه استفاده کنید.

ویژگی‌ها؛

File overrides اجازه می‌دهد هر ماد فایلی را بدون اکسترکت کردن آرشیوهای بازی یا پچ کردن فایل exe اجرا کنید.

رد کردن لوگوهای پیش از منوی اصلی که اجازه می‌دهد بازی را زودتر شروع کنید.

بارگذاری زنجیری سایر مادهای dinput8.dll

توجه داشته باشید که Mod engine فقط از مادهایی که بر اساس فایل هستند (file based mods) پشتیبانی می‌کند. سایر مادهایی که از dinput8.dll استفاده می‌کنند باید به وسیله‌ی modifying modengine.ini به شکل زنجیری بارگذاری شوند.

پ.ن؛ بارگذاری زنجیری، روشی است که توسط برنامه‌های رایانه‌ای به کار گرفته می‌شود تا برنامه در حال اجرا را با یک برنامه دیگر جایگزین کنند.

منبع متن: pardisgame