حذف بخش کمپین در Call of Duty: Black Ops 4 و تمرکز بر حالت بتل رویال تصمیم بحث برانگیز تری آرک (Treyarch) و اکتیویژن (Activision) بود و حال این سوال پیش می‌آید که آیا عناوین بعدی این سری به این روند ادامه خواهند داد یا خیر. اکتیویژن اخیرا تایید کرده است که بازی Call of […]

شایعه: Call of Duty 2019 حالت بتل رویال نخواهد داشت

حذف بخش کمپین در Call of Duty: Black Ops 4 و تمرکز بر حالت بتل رویال تصمیم بحث برانگیز تری آرک (Treyarch) و اکتیویژن (Activision) بود و حال این سوال پیش می‌آید که آیا عناوین بعدی این سری به این روند ادامه خواهند داد یا خیر.

اکتیویژن اخیرا تایید کرده است که بازی Call of Duty 2019 که توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در حال توسعه است، دارای حالت کمپین است اما بر اساس گزارش منبعی دیگر، ممکن است شاهد حضور حالت بتل رویال در این عنوان نباشیم.

طبق این گزارش، هیچ نوع حالت بتل رویال در این بازی وجود نخواهد داشت و بخش‌های حاضر در بازی شامل بخش تک نفره، رقابت آنلاین و بخش چندنفره هستند. نکته‌ی جالب این است که در بخش چند نفره، Specialists حذف خواهند شد تا این بازی به ریشه‌های خود بازگردد. البته این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند اما در صورت تایید شدن آن‌ها، حذف حالت بتل رویال می‌تواند تصمیم جالبی از طرف اکتیویژن باشد.

همچنین اکتیویژن به تازگی خبر از ساخت بازی رایگان Call of Duty: Mobile برای پلتفرم‌های اندروید و iOS داده است که می‌توانید تریلر آن را از اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa