اگرچه شرکت بتسدا در جریان رویداد E3 سال گذشته به صورت رسمی از بازی تک نفره و بزرگ بعدی خود تحت عنوان Starfield رونمایی کرد، اما بارها بر این نکته تاکید داشت که هنوز به عرضه‌ی این بازی زمان زیادی باقی مانده است. اطلاعات مربوط به هر دو بازی این شرکتِ موفق یعنی Starfield و […]

شاید بازی Starfield در رویداد PAX East 2019 حضور داشته باشد

اگرچه شرکت بتسدا در جریان رویداد E3 سال گذشته به صورت رسمی از بازی تک نفره و بزرگ بعدی خود تحت عنوان Starfield رونمایی کرد، اما بارها بر این نکته تاکید داشت که هنوز به عرضه‌ی این بازی زمان زیادی باقی مانده است. اطلاعات مربوط به هر دو بازی این شرکتِ موفق یعنی Starfield و The Elder Scrolls 6، چیزی‌ست که باید منتظر زیادی برای آن صبر کنیم.

با این حال، این عنوان نقش‌آفرینی و علمی تخیلی ممکن است بزودی به نوعی دیگر حضور یابد و شاید در رویداد PAX East شاهد آن باشیم. به تازگی شرکت بتسدا (Bethesda) نظرسنجی جدیدی منتشر کرده و در آن این سوال را از کاربران خود پرسیده است که دوست دارند کدام یک از بازی‌های این شرکت را در رویداد PAX East 2019 ببینند؛ یکی از گزینه‌های این نظرسنجی، بازی Starfield است.

لازم به ذکر است که در این نظرسنجی به طور مشخص آمده است که برخی از بازی‌های حاضر در این لیست در رویداد PAX East حضور نخواهند داشت اما قضیه زمانی جالب می‌شود که بدانیم بازی The Elder Scrolls 6 در این فهرست وجود ندارد اما بازی Starfield یکی از گزینه‌های قابل انتخاب آن است. اگرچه واضح است که بازی Starfield در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود به سر می‌برد و باید زمان زیادی منتظر آن باشیم؛ اما شاید این بازی در PAX East حضور یابد و بتسدا خبر جدیدی از فرآیند توسعه‌ی آن منتشر کند یا حتی شاهد انتشار تیزر تریلر جدیدی از آن باشیم.

هنوز هیچ اطلاعاتی از پلتفرم‌های مقصد و تاریخ انتشار بازی Starfield در دست نیست اما به واسطه‌ی سابقه و تجربه‌ی بتسدا، انتظارات بالایی از نقش‌آفرینی جدید این شرکت می‌رود. رویداد PAX East از جمعه ۹ فروردین ماه (۲۹ مارس ۲۰۱۹ میلادی) آغاز به کار خواهد کرد؛ برای آگاهی از تمامی اخبار این بازی، وب‌سایت گیمفا را دنبال کنید.

منبع متن: gamefa