بازی Shadow of the Tomb Raider بدون شک یکی از بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸ میلادی از حیث بصری بود. حال به تازگی به‌روزرسانی برای این عنوان برروی رایانه‌های شخصی منتشر شده است که به نظر می‌رسد قرار است کیفیت گرافیکی آن را افزایش دهد. طبق صفحه‌‌ی این بازی در استیم، سیزدهمین به‌روزرسانی آن برروی رایانه‌های […]

جزئیات به‌روزرسانی جدید Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

بازی Shadow of the Tomb Raider بدون شک یکی از بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸ میلادی از حیث بصری بود. حال به تازگی به‌روزرسانی برای این عنوان برروی رایانه‌های شخصی منتشر شده است که به نظر می‌رسد قرار است کیفیت گرافیکی آن را افزایش دهد.

طبق صفحه‌‌ی این بازی در استیم، سیزدهمین به‌روزرسانی آن برروی رایانه‌های شخصی به تازگی منتشر شده است که فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) و DLSS را به بازی اضافه می‌کند. رهگیری پرتو فناوری در حال توسعه‌ای از Nvidia است که تعاملی واقع‌گرایانه از برخورد نور با سطوح و اجسام در محیط را شبیه‌سازی می‌کند و DLSS به نوعی یکی از روش‌های Anti-Aliasing است که به هموارسازی و بهبود لبه‌های اشیا کمک می‌کند.

ناگفته نماند که برای بهره‌مندی از قابلیت‌های ذکر شده باید از کارت گرافیک‌های انویدیا جیفورس سری ۲۰ (Nvidia’s RTX 20-series) و ورژن درایور ۴۱۹٫۳۵ به بالا استفاده کنید. توسعه‌دهندگان این عنوان در ادامه بیان کرده‌اند در صورت وجود مشکل در این به‌روزرسانی، قابلیت بازگشت به ورژن قبلی وجود دارد.

بازی Shadow of the Tomb Raider هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به این نشانی به مشاهده‌ی هایلایت این عنوان پرداخته و به اطلاعات مفیدی از بخش‌های مختلف بازی دست یابید. همچنین ویدئو‌ی تحلیل فنی، جزئیاتی در مورد کیفیت اجرایی بازی برروی پلتفرم‌های مختلف در دسترس شما قرار می‌دهد. در نهایت مطالعه‌ی نقد و بررسی این عنوان به قلم محمد آریامقدم از این نشانی پیشنهاد می‌شود.

منبع متن: gamefa