اگر از طرفداران عناوین استراتژی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی سازندگان بازی S.W.I.N.E از انتشار نسخهای بازسازی شده از این عنوان برای پلتفرم رایانه‌های شخصی خبر داده‌اند که سایر جزئیات مربوط به آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. عناوین استراتژی یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در دنیای بازی هستند و بازی‌بازان بسیاری […]

نسخه بازسازی شده‌ی S.W.I.N.E به‌زودی منتشر خواهد شد

اگر از طرفداران عناوین استراتژی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی سازندگان بازی S.W.I.N.E از انتشار نسخهای بازسازی شده از این عنوان برای پلتفرم رایانه‌های شخصی خبر داده‌اند که سایر جزئیات مربوط به آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

عناوین استراتژی یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در دنیای بازی هستند و بازی‌بازان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کنند. یکی از این بازی‌ها را می‌توان S.W.I.N.E دانست که در سال ۲۰۰۱ برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. این بازی داستان جنگ میان خوک‌ها و خرگوش‌ها را روایت میکند که با استفاده از سلاح‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. اگر از علاقه‌مندان به این سبک هستید، S.W.I.N.E را هرگز از دست ندهید.

به تازگی مطلع شدیم که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی تحت عنوان S.W.I.N.E HD قرار است در آینده‌ای نزدیک در اختیار دارندگان همین پلتفرم قرار گیرد. کیفیت در این نسخه به مراتب بیشتر شده است تا تجربه‌ای لذتبخش از عناوین به این سبک را برای بازی‌بازان رقم بزند. گفتنی است که دو استودیوی کایت گیمز (Kite Games) و اسمبل اینترتینمنت (Assemble Entertainment) به ترتیب وظیفه‌ی تولید و انتشار این نسخه را برعهده دارند. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نشده است اما به محض دریافت جزئیات بیشتر، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع متن: gamefa