مدتی پیش استودیوی ریسپاون (Respawn) فصل اول بازی Apex Legends را منتشر کرد که همراه با موارد تزئینی مختلف یک شخصیت جدید با نام Octane را به بازی اضافه می‌کرد. حال به نظر می‌رسد این استودیو در نظر دارد تا یک شخصیت جدید را تا پایان فصل معرفی کند. طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه‌ی […]

فصل اول Apex Legends یک شخصیت دیگر را به بازی اضافه می‌کند

مدتی پیش استودیوی ریسپاون (Respawn) فصل اول بازی Apex Legends را منتشر کرد که همراه با موارد تزئینی مختلف یک شخصیت جدید با نام Octane را به بازی اضافه می‌کرد. حال به نظر می‌رسد این استودیو در نظر دارد تا یک شخصیت جدید را تا پایان فصل معرفی کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه‌ی این بازی در وب‌سایت پلی‌استیشن، دو شخصیت جدید برای این عنوان در فصل اول در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها Octane بود که با شروع فصل معرفی شد. علاوه بر شخصیت جدید، یک اسلحه‌ی جدید نیز در طول فصل به بازی اضافه می‌شود. هر دو مورد گفته شده با مجموعه‌ی کامل اسکین و موارد تزئینی عرضه ‌می‌شوند. همچنین دو آیتم جدید و متفاوت قرار است به بازی راه یابند که استراتژی‌های جدیدی را به آن اضافه کنند. به نظر می‌رسد یکی از این آیتم‌ها، سکوهای پرتاب (Jump pads) خواهد بود که به نوعی قابلیت ویژه‌ی شخصیت Octane است.

با توجه به گزارش افرادی که موفق به بررسی فایل‌های بازی شده‌اند، به نظر می‌رسد علاوه بر این دو شخصیت، در آینده شاهد ۸ شخصیت‌ جدید خواهیم بود.

عنوان Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مصطفی زاهدی از این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa