بازی‌های شگفت انگیز زیادی در طی سال‌های مختلف منتشر و پس از مدتی فراموش شد‌ند، اما تقریباً تنها عنوانی که هنوز هم در برابر گذر زمان مصون مانده، Minecraft است. بازی‌بازان این عنوان هنوز هم به ساخت و ساز علاقه دارند و توسعه دهندگان نیز به انتشار محتویات جدید ادامه می‌دهند. حال به تازگی به‌روزرسان […]

محتویات به‌روزرسانی جدید Minecraft مشخص شد

بازی‌های شگفت انگیز زیادی در طی سال‌های مختلف منتشر و پس از مدتی فراموش شد‌ند، اما تقریباً تنها عنوانی که هنوز هم در برابر گذر زمان مصون مانده، Minecraft است. بازی‌بازان این عنوان هنوز هم به ساخت و ساز علاقه دارند و توسعه دهندگان نیز به انتشار محتویات جدید ادامه می‌دهند. حال به تازگی به‌روزرسان جدید Minecraft منتشر شده است که ویژگی‌های جالبی دارد.

در این به‌روزرسان شاهد اضافه شدن کراس‌بو (Crossbow) و سپر هستیم. علاوه بر این، حالا شما می‌توانید از فانوس نیز در تاریکی استفاده کنید. جدای از آیتم‌های مذکور، توسعه دهندگان Minecraft دشمنان جدیدی با نام Pillagers را نیز طراحی کرده‌اند. البته در نظر داشته باشید که این دشمنان تنها در بخش Creative Mode حاضر خواهند بود.

با وجود تمام موارد جدید، شاید مهم‌ترین ویژگی این به‌روزرسان، اضافه شدن Jellie به Minecraft باشد؛ یک گربه‌ی بامزه که طرفداران خواهان حضور آن بودند.

با این‌که Fortnite به حکمرانی خود برروی بازی‌های ویدئویی ادامه داده و Apex Legends نیز روز به روز محبوب‌تر می‌شود، اما عنوان Minecraft همچنان در حال پیشرفت بوده و این واقعاً تحسین برانگیز است.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید.

بازی Minecraft هم‌اکنون برروی تمام کنسول‌های مدرن مانند اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، پلتفرم رایانه‌های شخصی و تقریباً هر دستگاه هوشمندی که به صفحه‌ی نمایش مجهز است، در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa