بازی Iron Man VR بیش از ۲ سال است که در دست توسعه قرار دارد. همانند سال گذشته، سونی باری دیگر با مارول گیمز (Marvel Games) وارد همکاری شده است. سال پیش حاصل این همکاری بازی فوق‌العاده‌ی Spider-Man بود که البته جزو کاندیدهای برترین بازی سال نیز شد. امسال اما سونی به سراغ واقعیت مجازی […]

بازی Iron Man VR بیش از دو سال است که در دست توسعه قرار دارد

بازی Iron Man VR بیش از ۲ سال است که در دست توسعه قرار دارد.

همانند سال گذشته، سونی باری دیگر با مارول گیمز (Marvel Games) وارد همکاری شده است. سال پیش حاصل این همکاری بازی فوق‌العاده‌ی Spider-Man بود که البته جزو کاندیدهای برترین بازی سال نیز شد. امسال اما سونی به سراغ واقعیت مجازی رفته و بازی Iron Man VR را معرفی کرده است. طبق سخنان استودیوی سازنده در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، بازی Iron Man VR بیش از ۲ سال است که در دست ساخت قرار دارد.

طبق گفته‌ی آنان، شما باید با موارد زیادی از گذشته‌ی تونی استارک روبرو شوید. همچنین به وسیله‌ی زره مشهور این شخصیت، باید از برج استارک و دنیا در برابر دشمنان زیادی محافظت کنید. تاکید زیادی برروی داستان بازی شده و بیان شده است که Iron Man VR تنها یک بازی شوتر محض نخواهد بود، بلکه کاملا نقش مهم داستان را در بازی حس خواهید کرد.

ما داستان‌های زیادی در رابطه با این بازی داریم که می‌توانیم تعریف کنیم. همچنین موارد زیادی نیز در طی ساخت بازی اتفاق افتادند که ارزش ذکر کردن دارند. ما در حال حاضر بسیار مفتخر هستیم که رسما به شما اعلام کنیم یک بازی واقعیت مجازی بر اساس شخصیت Iron Man در راه است.

به نظر می‌رسد که اوضاع ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود، امیدواریم که این بازی مراحل توسعه را به خوبی پشت سر بگذارد. بازی Iron Man VR توسط استودیوهای کموفلاژ (Camouflage) و مارول گیمز در حال توسعه و ناشر آن نیز سونی است. این بازی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که این بازی تنها با استفاده از هدست واقعیت مجازی قابل اجرا است. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در این نشانی مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa