دو عنوان Killing Floor 2 و ۲ Rising Storm اولین به‌روزرسانی خود در سال ۲۰۱۹ را امروز دریافت خواهند کرد. بازی‌بازانی که دارای پلتفرم رایانه‌های شخصی هستند می‌توانند این عناوین را به صورت رایگان در این هفته تجربه کنند. فروشگاه استیم (Steam)، همواره هر هفته دو عنوان را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود […]

عناوین Killing Floor 2 و ۲ Rising Storm را در این هفته به صورت رایگان تجربه کنید

دو عنوان Killing Floor 2 و ۲ Rising Storm اولین به‌روزرسانی خود در سال ۲۰۱۹ را امروز دریافت خواهند کرد. بازی‌بازانی که دارای پلتفرم رایانه‌های شخصی هستند می‌توانند این عناوین را به صورت رایگان در این هفته تجربه کنند.

فروشگاه استیم (Steam)، همواره هر هفته دو عنوان را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ در این هفته بازی‌هایی که قرار است به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گیرد، دو عنوان Killing Floor 2 و Rising Storm 2: Vietnam هستند که از امروز ۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۶ مارس ۲۰۱۹) تا تاریخ ۱۳ فروردین (۲ آپریل ۲۰۱۹) در دسترس بازی‌بازان قرار دارند.

طی آخرین به‌روزرسانی ای که برای عنوان Killing Floor 2 عرضه شد، ماد جدیدی برای بخش چند نفره در بازی قرار گرفته است. شما در ماد zed-murdering می‌توانید به زامبی‌های سامورایی یا ربات تبدیل شوید و با یکدیگر به رقابت بپردازید. علاوه بر این حالت جدید، در به‌روزرسانی منتشر شده، عنوان Killing Floor 2 یک نقشه‌ی متفاوت و دو اسلحه‌ی جدید با نام the Killerwatt  و the Helios Rifle دریافت کرد. طبق انتظارتی که از این به‌روزرسانی داشته‌ایم، باید شاهد موسقی‌های جدید، تروفی‌های به روزرسانی شده و دستاوردهای دیگر نیز باشیم.

عنوان Rising Storm 2: Vietnam نیز با دریافت به‌روزرسانی جدید، برخی از نقشه‌های باز سازی شده‌ی عنوان Red Orchestra 2  را دریافت کرده است. کاربران می‌توانند با دریافت این به‌روزرسانی، به بازی در این نقشه‌های نوستالژی بپردازند.

عنوان Killing Floor 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس کاربران قرار دارد؛ بر خلاف عنوان Rising Storm 2: Vietnam که تنها به صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شده است. اگر یکی از کاربران فروشگاه استیم هستید؛ با دریافت این دو عنوان به صورت رایگان، آخر هفته‌ی سرگرم کننده‌ای را سپری کنید.

 

منبع متن: gamefa