کاملا از وجود مدلی جدید از کنسول ایکس‌باکس وان مطمئن شده‌ایم؛ مدلی که قرار است در واقع همان ایکس‌باکس وان اس باشد، ولی بدون دیسک درایو عرضه شود. در حالی که تصور می‌کردیم مایکروسافت بخواهد قیمتی پایین‌تر از ایکس‌باکس وان اس را برای این کنسول در نظر بگیرد، شایعه‌ای تازه این موضوع را رد می‌کند. قیمت ایکس‌باکس وان جدید بدون دیسک درایو از ایکس‌باکس وان اس پایین‌تر است، ولی فقط به اندازه‌ی ۲۰ دلار.

این شایعه از وب‌سایت آلمانی Win Future ریشه می‌گیرد که توانسته تصاویری از مدل بدون دیسک درایو ایکس‌باکس وان است به‌دست آورد. طبق گفته‌ی منابع این وب‌سایت، این مدل جدید از کنسول بازی مایکروسافت با قیمت ۲۳۰ یورو در روز هفتم ماه می در اروپا عرضه خواهد شد.

ایکس باکس وان بدون دیسک درایو

همانطور که در تصاویر منتشر شده می‌توانید ببینید، مدل بدون دیسک درایو ایکس‌باکس وان، هیچ تفاوتی با ایکس‌باکس وان اس ندارد. در واقع مایکروسافت فقط دیسک درایو کنسول را حذف کرده است و هیچ تغییر دیگری در کنسول ایجاد نشده.

این مدل جدید ایکس‌باکس وان حافظه‌ای یک ترابایتی دارد و هم‌چنین سه بازی Minecraft و Forza Horizon 3 و Sea of Thieves به صورت پیش‌فرض روی کنسول نصب شده‌اند.

شایعه هنوز تایید نشده است و فعلا نباید نتیجه‌گیری کنیم، ولی نمی‌دانیم دقیقا چه دلیلی وجود دارد تا افراد به خاطر ۲۰ یورو کمتر سراغ این کنسول بروند؛ مخصوصا که ایکس‌باکس وان اس معمولا در بیشتر مناطق دنیا همیشه با تخفیف و با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر و به همراه تعدادی بازی عرضه می‌شود.

امیدواریم حداقل روی این کنسول که توانایی خواندن دیسک ندارد و همه چیز آن دیجیتال است، چند ماهی اشتراک رایگان سرویس ایکس‌باکس گیم پس و ایکس‌باکس لایو گلد هم قرار داشته باشد تا قیمت ۲۳۰ یورویی آن را توجیح کند.

منبع: توییتر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post شایعه: ایکس‌باکس وان بدون دیسک درایو ۲۳۰ یورو قیمت دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala