بازی Star Wars Jedi: Fallen Order دو روز پیش رسما معرفی شد و اطلاعات مربوط به داستان و گیم‌پلی آن در اختیار هواداران قرار گرفت. حال استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) تصاویر هنری این بازی را منتشر کرده است. این تصاویر هنری برخی محیط‌‌های بازی را به نمایش می‌گذارند و در یکی از این تصاویر […]

تصاویر هنری بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order دو روز پیش رسما معرفی شد و اطلاعات مربوط به داستان و گیم‌پلی آن در اختیار هواداران قرار گرفت. حال استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) تصاویر هنری این بازی را منتشر کرده است.

این تصاویر هنری برخی محیط‌‌های بازی را به نمایش می‌گذارند و در یکی از این تصاویر نیز نقش منفیِ داستان بازی به نام Second Sister و سربازان Purge Trooper دیده می‌شوند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

Star Wars Jedi: Fallen Order داستان کال کستیس (Cal Kestis) را روایت می‌کند که پس از خائن شناخته شدن و تحت تعقیب قرار گرفتنِ شوالیه‌های Jedi، سعی در مخفی کردن خود از سربازان امپراطوری دارد. این بازی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa