از آنجایی که در عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order به عنوان یک جدای بازی می‌کنید که در حال فرار از دست امپراتوری Galactic است، قطعاً انتظار دارید که شاهد المان‌هایِ مخفی‌کاری و رَد زنی نیز در آن باشید؛ اما چنین چیزی در این بازی وجود ندارد. به تازگی، استیگ آسموسن (Stig Asmussen) از استودیوی […]

کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order: مخفی‌کاری واقعاً مناسب این بازی نیست

از آنجایی که در عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order به عنوان یک جدای بازی می‌کنید که در حال فرار از دست امپراتوری Galactic است، قطعاً انتظار دارید که شاهد المان‌هایِ مخفی‌کاری و رَد زنی نیز در آن باشید؛ اما چنین چیزی در این بازی وجود ندارد. به تازگی، استیگ آسموسن (Stig Asmussen) از استودیوی بازیسازی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، که به عنوان کارگردان بازیِ مورد بحث شناخته می‌شود، در گفتگو با وب‌سایت IGN تائید کرد که Fallen Order هیچ مخفی‌کاری‌ای ندارد.

بر اساس گفته‌های آسموسن، رویارویی‌ها در این بازی درباره مبارزات، در مورد ارزیابی دشمنان و انتخاب بهترین مسیر برای رسیدن به وضعیت موردنظر همراه با استایل‌های متعدد مبارزه و فرصت‌هایی که در هر زمان در اختیار بازی‌باز قرار خواهد گرفت، است.

آسمون در این خصوص بیان داشت:

من این (صحبت‌ها) را از چندین فرد شنیده‌ام و می‌توانم درک کنم که چرا، اما خیر، مخفی‌کاری چیزی نیست که در این بازی باشد. شما می‌توانید به وضعیتی برسید و مبارزه را به همان جایی برسانید که می‌خواهید. [در این بازی] انتخاب‌های زیادی برای رسیدن به دشمنان و نحوه‌ی از پیش روی برداشتن آن‌ها وجود دارد.

آسموسن در ادامه افزود که اگر بازی‌بازان بخواهنند، می‌توانند راه‌هایی پیدا کنند که توجه هوشِ مصنوعیِ دشمنان را به خود جلب نکنند اما اگرچه این قضیه «به صورت فنی امکان‌پذیر» است اما تاکید بازی برروی این است که این اجازه را به بازی‌بازان بدهیم تا از شمشیرهای نورانی و قدرت‌هایِ Force خود استفاده کنند تا از فانتزی‌های جدای خود خارج شوند.

او در این باره بیان داشت:

شما اگر بخواهید، به طور بالقوه می‌توانید دزدکی در محیط بگردید و توجه هوش مصنوعی‌ها را به خود جلب نکنید. من فکر می‌کنم که این کار از نظر فنی امکان‌پذیر است. این چیزی نیست که ما به صورت آشکار، شما را به آن تشویق کنیم. ما می‌خواهیم تا بازیکن لحظات سرگرم‌کننده و آن قدرتِ فانتزی شمشیر نورانی و قدرت‌های Force را داشته باشد و مخفی‌کاری چیزی نیست که مناسب این بازی باشد.

هنوز چیزی از گیم‌پلی نهایی این بازی نشان داده نشده و خودِ مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order چیزی است که هنوز جزئیات خاصی از آن مشخص نشده است. با این حال، پس از رونمایی از این بازی، شاهد انتشار اطلاعاتی در خصوص گیم‌پلی و داستان بازی منتشر شده است که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بی‌اندازید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa