در این یک دهه شایعات زیادی مبنی بر در دست ساخت قرار داشتن بازی Battlefield: Bad Company 3 توسط استودیوی دایس (EA DICE) منتشر شده است. از آنجایی که چند ماهی از سال ۲۰۱۹ میلادی می‌گذرد، نوبت به سری بازی‌های Battlefield رسیده و بار دیگر شاهد انتشار گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص نسخه بعدی این مجموعه […]

شایعه: Bad Company 3 یکی از بازی‌های زمان عرضه پلی‌استیشن ۵ خواهد بود

در این یک دهه شایعات زیادی مبنی بر در دست ساخت قرار داشتن بازی Battlefield: Bad Company 3 توسط استودیوی دایس (EA DICE) منتشر شده است. از آنجایی که چند ماهی از سال ۲۰۱۹ میلادی می‌گذرد، نوبت به سری بازی‌های Battlefield رسیده و بار دیگر شاهد انتشار گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص نسخه بعدی این مجموعه تیراندازی محبوب هستیم. این بار، منابع مختلف بر این باورند که سومین نسخه از سری فرعی Bad Company که بسیاری همانند Half-Life 3 در انتظار آن هستند، جدیدترین نسخه این مجموعه خواهد بود که به عنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵ سونی منتشر خواهد شد.

شایعه اخیر Battlefield: Bad Company 3 خبر جدیدی محسوب نمی‌شود چراکه این شایعه در ماه دسامبر برروی خروجی Pastebin قرار گرفت ولی این روزها مورد توجه قرار گرفته است. پیش از این که وارد جزئیات این شایعه بشویم باید به این نکته اشاره کنیم که منبع این شایعه سابقه چندانی در زمینه افشا کردن اطلاعات شرکت‌های بازیسازی ندارد؛ بنابراین نباید آن را حقیقی بدانیم.

بر اساس این گزارش، شرکت سونی در حال کار با یک شرکت معروف در زمینه خلق بازی‌های AAA است که نتیجه نهایی این پروژه در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد. این بازه زمانی همان بازه‌ای است که جدیدترین نسخه از سری Battlefield از سوی استودیوی دایس عرضه خواهد شد. البته هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر علاقه دایس به ساخت نسخه جدیدی از سری Bad Company منتشر نشده است.

به غیر از این مورد، این منبع مدعی شده است که نسخه جدید سری Assassins Creed و دنباله Horizon: Zero Dawn نیز به عنوان بازی‌های زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. دنباله Horizon از آن جهت واقعی به نظر می‌رسد که چندی پیش، صداپیشه این بازی به نوعی در دست ساخت بودن آن را تائید می‌کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا بازی Battlefield: Bad Company 3 جدیدترین نسخه Battlefield خواهد بود یا خیر؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa